Gå til innhold

NHD, hvor er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tatt juleferie? Jeg savner deg!

Skrevet

Ja, hvor er vår alles kjære Dr. psykiater i år min tro og hans tradisjonsrike råd for god juleoppførsel?

Gjest Matariki
Skrevet

Savner han og, og "de" eller "stemmene" sier han er syk. De vet jo alt og har alltid rett.

Gjest Matariki
Skrevet

Ja, hvor er vår alles kjære Dr. psykiater i år min tro og hans tradisjonsrike råd for god juleoppførsel?

Han er dessverre syk :(

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg er her.

God jul :-)

Skrevet

Jeg er her.

God jul :-)

Hei! Så koselig! God jul til deg også! :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Savner han og, og "de" eller "stemmene" sier han er syk. De vet jo alt og har alltid rett.

denne gangen også?

Jeg er frisk og lang :-) ((Bedre enn psyk og låg :-) )

Skrevet

Han er dessverre syk :(

''Han er dessverre syk :(''

Nei, han sa han ikke var syk. Men han må jo få lov til å ha litt julefred og julekos med familien sin han også.

Men enig i at det er litt "stusselig" her når han ikke er her... ;)

Gjest Matariki
Skrevet

denne gangen også?

Jeg er frisk og lang :-) ((Bedre enn psyk og låg :-) )

Men det er bra det :-)

De lyger til meg ofte, det vet jeg. Sikkert mere løgn enn sannhet, men jeg liker dem ikke. Sånn nå sa jeg det og.

Gjest Matariki
Skrevet

''Han er dessverre syk :(''

Nei, han sa han ikke var syk. Men han må jo få lov til å ha litt julefred og julekos med familien sin han også.

Men enig i at det er litt "stusselig" her når han ikke er her... ;)

Ja, fikk med meg at han ikke er syk og det er jo supert :)

Klart han må få tid til seg og sine. Bare trodde på "stemmene", men de tok feil, haha. Til pass til dem, men orker ikke krangle med dem heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...