Bella Dotte Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Har du tatt juleferie? Jeg savner deg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Han feirer antagelig julaften men familien 0 Siter
cathlin Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Ja, hvor er vår alles kjære Dr. psykiater i år min tro og hans tradisjonsrike råd for god juleoppførsel? 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Savner han og, og "de" eller "stemmene" sier han er syk. De vet jo alt og har alltid rett. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Ja, hvor er vår alles kjære Dr. psykiater i år min tro og hans tradisjonsrike råd for god juleoppførsel? Han er dessverre syk 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 Jeg er her. God jul :-) 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Skrevet 25. desember 2011 Jeg er her. God jul :-) Hei! Så koselig! God jul til deg også! :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 Savner han og, og "de" eller "stemmene" sier han er syk. De vet jo alt og har alltid rett. denne gangen også? Jeg er frisk og lang :-) ((Bedre enn psyk og låg :-) ) 0 Siter
Gjest duken Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 Han er dessverre syk ''Han er dessverre syk :('' Nei, han sa han ikke var syk. Men han må jo få lov til å ha litt julefred og julekos med familien sin han også. Men enig i at det er litt "stusselig" her når han ikke er her... 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 denne gangen også? Jeg er frisk og lang :-) ((Bedre enn psyk og låg :-) ) Men det er bra det :-) De lyger til meg ofte, det vet jeg. Sikkert mere løgn enn sannhet, men jeg liker dem ikke. Sånn nå sa jeg det og. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 25. desember 2011 Skrevet 25. desember 2011 ''Han er dessverre syk :('' Nei, han sa han ikke var syk. Men han må jo få lov til å ha litt julefred og julekos med familien sin han også. Men enig i at det er litt "stusselig" her når han ikke er her... Ja, fikk med meg at han ikke er syk og det er jo supert Klart han må få tid til seg og sine. Bare trodde på "stemmene", men de tok feil, haha. Til pass til dem, men orker ikke krangle med dem heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.