Gå til innhold

Vet noen?

Gjest Matariki

Anbefalte innlegg

Gjest Matariki
Skrevet

Ble så dårlig i kveld, begynte å se dobbelt og virkeligheten slo sprikker...alt ble uklart. Fikk inn masse "Du dør du dør, haha du dør" + mye mer. Samtidig skal jeg sitte der å smile å være oppegående. Klarte det såvidt og datt ned på senga etter gjestene var gått, stod opp igjen. Har tatt medisinene, solian 300 mg,seroquel 50 mg og vival. Kan jeg ta 50 mg til seroquel hvis jeg ikke får sove?

Har så lyst å sove. Ville drikke litt likør men klarte bare noen slurker, ble kvalm og er det fremdeles. Spist for mye kanskje. Er iallefall ikke bra, som en ballong som mister luften sin. Vondt i kroppen og hodet og, sliten. Vil sove nå.

Skrevet

Uff da. Du kan godt ta 50 mg til med seroquel siden du står på en så liten dose. (Neste gang du er hos legen, hør hva du kan bruke som eventueltmedisiner).

Gjest Matariki
Skrevet

Uff da. Du kan godt ta 50 mg til med seroquel siden du står på en så liten dose. (Neste gang du er hos legen, hør hva du kan bruke som eventueltmedisiner).

Takk, da gjør jeg det selv om "de" sier jeg dør. Har virkelig hatt det morro i dag "de", i går og. Klarer ikke dette. Er ikke bare telepati heller nå, det er virkelig stemmer i hodet mitt :(

De er ikke snille heller.

Skrevet

Takk, da gjør jeg det selv om "de" sier jeg dør. Har virkelig hatt det morro i dag "de", i går og. Klarer ikke dette. Er ikke bare telepati heller nå, det er virkelig stemmer i hodet mitt :(

De er ikke snille heller.

Uff. Slitsomt. Håper det hjelper med søvn og mindre julestress. Ta godt vare på degselv.

Gjest Matariki
Skrevet

Uff. Slitsomt. Håper det hjelper med søvn og mindre julestress. Ta godt vare på degselv.

Takk, får satse på det. Må bare sove.

Gjest Matariki
Skrevet

Og takk for at du svarte. Er redd men skal legge meg.

Skrevet

Og takk for at du svarte. Er redd men skal legge meg.

Skjønner at du er redd. God natt:-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan godt ta Seroquel 50 mg ekstra i slike situasjoner.

Gjest Matariki
Skrevet

Gjorde det og sov til nå. Håper det hjalp, vil ikke ha flere slike dager. Takk, håper du er frisk.

Gjest Matariki
Skrevet

Bør jeg øke på solian og?

Men tror jeg ble sånn pga for mye stress, og "stemmen" med østlandsdialekt fikk rett. Sa jo hele dagen før "Snart knekker du, snart knekker du". Så de har rett noen ganger.

Skrevet

Bør jeg øke på solian og?

Men tror jeg ble sånn pga for mye stress, og "stemmen" med østlandsdialekt fikk rett. Sa jo hele dagen før "Snart knekker du, snart knekker du". Så de har rett noen ganger.

For å sove bør du bruke Seroquel.

Gjest Matariki
Skrevet

For å sove bør du bruke Seroquel.

Og det hjalp jo i natt, men ble dratt ut av kroppen og danset med "villvætter", vet ikke hva det er men de sa de var villvætter. Vi fløy også. Var mye ute av kroppen i natt, og tåler dårlig lyder i dag men "de" er roligere. Men til og med når noen snakker kviner det i hodet, som noen skjærer negler i en tavle. Tror jeg må ta det med ro.

Er ikke helt vekke, vil ikke bli dårligere. Derfor lurte jeg på det med solian. Legene sa de helst ville jeg skulle ta 500 - 600 mg solian for "psykosegreier", men får vel ta det opp med legen i januar.

Skrevet

Og det hjalp jo i natt, men ble dratt ut av kroppen og danset med "villvætter", vet ikke hva det er men de sa de var villvætter. Vi fløy også. Var mye ute av kroppen i natt, og tåler dårlig lyder i dag men "de" er roligere. Men til og med når noen snakker kviner det i hodet, som noen skjærer negler i en tavle. Tror jeg må ta det med ro.

Er ikke helt vekke, vil ikke bli dårligere. Derfor lurte jeg på det med solian. Legene sa de helst ville jeg skulle ta 500 - 600 mg solian for "psykosegreier", men får vel ta det opp med legen i januar.

Hvis du tar mindre enn det legen har anbefalt, er det sikkert fint om du øker til anbefalt dose.

Lykke til :-)

Gjest Matariki
Skrevet

Hvis du tar mindre enn det legen har anbefalt, er det sikkert fint om du øker til anbefalt dose.

Lykke til :-)

Takk :)

De bestemte jeg skulle ta 300 mg i en mnd, etter det vet jeg ikke. Men de mente jeg burde ta opp i 500-600 mg for ønsket effekt.

Men er sikkert blitt dårligere pga for mye stress, men er ikke helt vekke. Trenger ikke ringe lege eller innleggelse, trenger bare ro. Og tar 100 mg seroquel i kveld og i tilegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...