Gå til innhold

Hvis det ikke finnes...

Anbefalte innlegg

Gjest Ufyselig...
Skrevet

..ånder.. Hvorfor er det så mange som tror på det da? Jeg nekter å tro på det, men likevel blir jeg veldig utrygg om jeg ser på programmer som Åndenes makt osv. Så slike program ser jeg ikke. Men nå påstår noen at det er "noe" på jobben!

Sånn kan jeg ikke ha det der. What to do? Råd?

Skrevet

''Sånn kan jeg ikke ha det der. What to do? Råd?''

Kan du ikke bare bestemme deg for at du ikke gidder å forholde deg til de andres prat om dette?

Gjest Matariki
Skrevet

Tro på det du tror men la andre tro det de vil. Er du redd åndene? De er ikke farlige, mennesker er farligere.

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg har alltid gådd rundt med redsel for ånder og spøkelser, jeg har følt på meg ting i andres hus og dette har vært som en slags angst for meg i mange år. Helt til jeg fant ut at jeg ville finne ut mer om dette. Å så spennende det var. Nå er jeg ikke redd mer, og det er en stor lettelse. Jeg kan kjenne energier og får "kontakt" med åndene hvis jeg ønsker det. Så de finnes absolutt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...