Gå til innhold

hønselouisa :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Oslolosen på you tube vil sette alle i det rette julehumøret.

Ingen hadde hørt om oslolosen i dag, derfor deler jeg det med dere ;)

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg gikk ihvertfall tur to ganger i området der i sommer og stoppet på hønselouisa og drakk kaffe. Veldig idyllisk der:-)

Skrevet

Hu het egentlig Magda, og hu hata høns!

Skrevet

Jeg gikk ihvertfall tur to ganger i området der i sommer og stoppet på hønselouisa og drakk kaffe. Veldig idyllisk der:-)

De har veldig god kakao med krem der og gode vafler :)

Skrevet

Hei!

:) :)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

De har veldig god kakao med krem der og gode vafler :)

Ja, vaflene er gode:-) Har ikke smakt kakaoen. Kanskje skal vi ta en kaffe og vaffel der til sommeren ?

Annonse

Skrevet

Ja, vaflene er gode:-) Har ikke smakt kakaoen. Kanskje skal vi ta en kaffe og vaffel der til sommeren ?

Ja, det kan vi gjøre, det er hyggelig der

Skrevet

Det må ha vært et trist selskap om ingen engang hadde hørt om Oslolosen. Det er litt viktig å ta vare på seg selv ved å gjøre det man liker, ikke bare ta hensyn til andre og virke "vanlig"...

Skrevet

Fordi det er Magda… baklengs, hvis du vrir og snur og vender på bokstava.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...