Gå til innhold

kombinere effexor med annen antidepressiva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp jeg har det helt jævlig. jeg er helt lammet av angst, og det påvirker hele meg.

Jeg har begynt på effexor, går på 300 mg, men føler ikke den hjelper så veldig.

Det jeg lurer på er om det finnes andre antidepressiva som jeg kan kombinere med effexor?

Jeg holder snart ikke ut lenger, jeg har angst for vinden også, som var i kveld, måtte ta vival for å roe meg litt.

Jeg trenger hjelp.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tror ikke det er mer å hente for angsten ved å kombinere.

Det er etter min erfaring langt vanskeligere å behandle angst enn depresjon med AD.

Får du noen form for psykoterapi?O

Skrevet

Jeg tror ikke det er mer å hente for angsten ved å kombinere.

Det er etter min erfaring langt vanskeligere å behandle angst enn depresjon med AD.

Får du noen form for psykoterapi?O

Tusen takk for svar.

Jeg bruker lamictal som stemnings stabiliserene også.

legen min har henvist meg til poliklinikken her jeg bor.

Jeg føler efexor har hjelpt litt mot panikk angsten, men går rundt med uro i meg hele tiden.

Dette påvirker meg så mye at jeg ikke tør å kjøre noen steder, jeg er isolert og sliter med å få i meg mat.

Jeg har ingen andre enn fastlegen min.

Jeg er klar over at psykolog behandling er det jeg trenger, men fins det ikke andre typer medisiner som kan hjelpe, utenom beroligene tabletter?

Jeg er desperat.

Gjest jul i stua
Skrevet

Tusen takk for svar.

Jeg bruker lamictal som stemnings stabiliserene også.

legen min har henvist meg til poliklinikken her jeg bor.

Jeg føler efexor har hjelpt litt mot panikk angsten, men går rundt med uro i meg hele tiden.

Dette påvirker meg så mye at jeg ikke tør å kjøre noen steder, jeg er isolert og sliter med å få i meg mat.

Jeg har ingen andre enn fastlegen min.

Jeg er klar over at psykolog behandling er det jeg trenger, men fins det ikke andre typer medisiner som kan hjelpe, utenom beroligene tabletter?

Jeg er desperat.

Hvordan merker du angsten på kroppen?

Vet du hva du er urolig for, eller er ddet bare en diffus redsel?

Jeg sliter med en diffus redsel. For meg hjelper efexor bra, men ikke nok.

Har fått prøve lamictal ved siden av, men syns ikke dette hjelper noe særig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...