Gå til innhold

Julens koselige kommentar fra far.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud. Prøv ikke å bry deg om ham - han er en stut. Er det ingen som sier fra til ham når han sier sånt?

Pleier ikke bry meg om at han aldri har stort til overs for meg men så har det ikke kommet ut i ord før heller.. Svir litt. Var ingen andre der da han sa det..

Annonse

Har hørt tilsvarende fra min far. Det er kvalmende. Men sier mest om dem at de kan si sånt.

Jeg har levd fint med en mer eller mindre fraværende far som jeg har sett noen ganger i året pga pliktfølelse fra hans side. Han hadde ikke trengt å understreke hvor lite han setter pris på meg for det vet jeg.

teiting.

det er jo tydelig han ønsker å såre deg. Hvorfor vet bare han selv, men noe som er sikkert er at du er for mye verdt til at du skal la slike kommentarer ødelegge for deg, så egentlig er han ikke noe å bruke tid og energi på. hev deg over det. Og blås en lang masj i hele fyren. Du trenger ham ikke.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...