Gå til innhold

Angst og uro og depresjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min historie begynte med en alvorlig anorexia ,levende død. Mistet menstrasjonen ,men jeg har i dag en sønn på 19. Han har hatt noen vanskelige år, og det kan virke som veksten har stoppet ved et for tidlig tidspunkt. Er ikke helt sikker på om han har vært istemmeskiftet. Han sliter med koppen sin. Hva bør jeg gjøre ? Sjekke BINYRER Og skjoldbrukskjertel og veksthormon. Dette i tillegg til omsorg og god kommunikasjon. kan han fremdeles være i puberteten.. .....jeg for min del lurer på. Om det går Ann å registrere seg som b preparatbruker. Jeg førsøkte å leve uten et halvt år, og det varskuffende. Jeg il gjerne leve et verdig liv. Jeg har i tillegg en alvorlig nakkeskadeô I OO

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Vedr sønnen din er korrekt adferd å oppsøke fastlegen. Dere legger frem det dere mener er problemene/symptomene. Så får fastlegen bestemme hvordan utredningen/diagnsotiseringen skal foregå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...