Gjest 4373 Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Min historie begynte med en alvorlig anorexia ,levende død. Mistet menstrasjonen ,men jeg har i dag en sønn på 19. Han har hatt noen vanskelige år, og det kan virke som veksten har stoppet ved et for tidlig tidspunkt. Er ikke helt sikker på om han har vært istemmeskiftet. Han sliter med koppen sin. Hva bør jeg gjøre ? Sjekke BINYRER Og skjoldbrukskjertel og veksthormon. Dette i tillegg til omsorg og god kommunikasjon. kan han fremdeles være i puberteten.. .....jeg for min del lurer på. Om det går Ann å registrere seg som b preparatbruker. Jeg førsøkte å leve uten et halvt år, og det varskuffende. Jeg il gjerne leve et verdig liv. Jeg har i tillegg en alvorlig nakkeskadeô I OO 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Vedr sønnen din er korrekt adferd å oppsøke fastlegen. Dere legger frem det dere mener er problemene/symptomene. Så får fastlegen bestemme hvordan utredningen/diagnsotiseringen skal foregå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.