Malikken100 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 jeg er en jente på 12 år. jeg har hevelse og ``aggresive`` smerter i høyre brystet. jeg har vondt på og under bryst vorten. håper på svar hilsen malikken100 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Det kan være veldig ømt og vondt når brystene vokser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malikken100 Skrevet 26. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2011 Det kan være veldig ømt og vondt når brystene vokser. er det svaret????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 er det svaret????? Ja, det er jo sant. ) Om du er bekymret kan du jo snakke med din mor og be henne om å bestille en time hos legen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.