Gå til innhold

paranoia schizophreni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har hatt paranoia schizophreni i ca 10 år, altså siden jeg var rundt om 20 år gammel. Kan du anbefale noen helsekostislkudd i tilegg til medisiner (jeg går på 20 mg olanzapin). Jeg har kjøpt eye q (som er omga fettsyrer i en spesiell dose) og jeg føler meg litt bedre. Har du noen andre helsekosttilskudd å anbefale? Er det noen som har sydd sammen et helsekostprodukt der ute i den store verdenen ? Hilsen Meg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det finnes ingen kosttilskudd som har noen dokumentert positiv virkning. Personer som spiser vanlig sunn, norsk mat trenger ikke kosttilskudd. Det er bortkastede penger.

Skrevet

Det finnes ingen kosttilskudd som har noen dokumentert positiv virkning. Personer som spiser vanlig sunn, norsk mat trenger ikke kosttilskudd. Det er bortkastede penger.

Jeg har tro på tran som gir fettsyrer som hjerne består av samt D-vitamin.

Finnes en del forskning

http://scholar.google.no/scholar?hl=no&q=%22cod+liver+oil%22+%22mental+disorder%22&btnG=S%C3%B8k&as_ylo=&as_vis=0

Men jeg har ikke sett igjennom allt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...