Gjest Matariki Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Ja, har ikke lest alt som står her inne, og jeg er nok ganske bra nå i forhold til hva jeg har vært. Men tenker på at hvis jeg er skikkelig deppa, eller har masse angst, så vil jeg heller ikke ha noe alkohol. Vil heller ikke dra på steder der jeg kan få angsten. Da er det beste å være hjemme i trygge omgivelser. ''Men tenker på at hvis jeg er skikkelig deppa, eller har masse angst, så vil jeg heller ikke ha noe alkohol. '' Ikke jeg heller. Men jeg svinger fortere enn været Og vet ærlig talt aldri hvordan dagene som kommer vil se ut, men dette skal vel medisinene hjelpe for. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 ''Gi F i det "syke" sinnet mitt, gi F i medisiner. Kan vel ikke skade?'' Åhjaaa... Akkurat det er veldig fristende for meg mange ganger også. Drikke meg fra sans og samling og glemme alt vondt. Bare suse rundt og gi F i alt... Men fornuften seirer hver gang... Har faktisk aldri fått meg til å gjøre det... Iallefall ikke i voksen alder. ''Drikke meg fra sans og samling og glemme alt vondt. Bare suse rundt og gi F i alt...'' Var ikke det jeg ville. Var inne i en "god stim" en "happy bølge". Ville danse og le, ha det gøy. Ville benytte meg av det, men skal tralle meg til sengs nå tror jeg 0 Siter
Gjest duken Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 ''Drikke meg fra sans og samling og glemme alt vondt. Bare suse rundt og gi F i alt...'' Var ikke det jeg ville. Var inne i en "god stim" en "happy bølge". Ville danse og le, ha det gøy. Ville benytte meg av det, men skal tralle meg til sengs nå tror jeg Ok. Jeg for min del hater å danse. God natt. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Ok. Jeg for min del hater å danse. God natt. Jeg elsker å danse Natta! 0 Siter
swingstang Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 ''Ta medisiner, avstå fra alkohol.'' Får gjøre det i dag da...ta medisin, selv om jeg har drukket to cider. Fikk litt nedtur, men vil ut en dag i nærmere fremtid Og drikke, og droppe medisiner for en kveld. Selv om du dropper medisiner for en kveld så forsvinner de ikke ut av kroppen så raskt. Jeg tenker på fyllesyken dagen derpå som avskrekker mot alkohol. :-) 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Selv om du dropper medisiner for en kveld så forsvinner de ikke ut av kroppen så raskt. Jeg tenker på fyllesyken dagen derpå som avskrekker mot alkohol. :-) Ja, er glad i dag for at jeg ikke gikk ut i går Faktisk mista lysten på det og nå. For mye vær og vind. 0 Siter
0oo0 Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Gå ut, kos deg, dans. Ta medisiner, avstå fra alkohol. Jeg bruker Lamictal, og må sannsynligvis bruke det resten av livet mitt. Mener du at vi som bruker medisiner mot psykisk sykdom skal avstå helt fra alkohol? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.