Gå til innhold

På by'n

Anbefalte innlegg

Gjest Matariki
Skrevet

Ja, har ikke lest alt som står her inne, og jeg er nok ganske bra nå i forhold til hva jeg har vært. Men tenker på at hvis jeg er skikkelig deppa, eller har masse angst, så vil jeg heller ikke ha noe alkohol. Vil heller ikke dra på steder der jeg kan få angsten.

Da er det beste å være hjemme i trygge omgivelser.

''Men tenker på at hvis jeg er skikkelig deppa, eller har masse angst, så vil jeg heller ikke ha noe alkohol. ''

Ikke jeg heller. Men jeg svinger fortere enn været :)

Og vet ærlig talt aldri hvordan dagene som kommer vil se ut, men dette skal vel medisinene hjelpe for.

Gjest Matariki
Skrevet

''Gi F i det "syke" sinnet mitt, gi F i medisiner. Kan vel ikke skade?''

Åhjaaa... Akkurat det er veldig fristende for meg mange ganger også. Drikke meg fra sans og samling og glemme alt vondt. Bare suse rundt og gi F i alt...

Men fornuften seirer hver gang... Har faktisk aldri fått meg til å gjøre det... Iallefall ikke i voksen alder. ;)

''Drikke meg fra sans og samling og glemme alt vondt. Bare suse rundt og gi F i alt...''

Var ikke det jeg ville. Var inne i en "god stim" en "happy bølge". Ville danse og le, ha det gøy. Ville benytte meg av det, men skal tralle meg til sengs nå tror jeg :)

Skrevet

''Drikke meg fra sans og samling og glemme alt vondt. Bare suse rundt og gi F i alt...''

Var ikke det jeg ville. Var inne i en "god stim" en "happy bølge". Ville danse og le, ha det gøy. Ville benytte meg av det, men skal tralle meg til sengs nå tror jeg :)

Ok. :) Jeg for min del hater å danse. God natt.

Gjest Matariki
Skrevet

Ok. :) Jeg for min del hater å danse. God natt.

Jeg elsker å danse ;) Natta!

Skrevet

''Ta medisiner, avstå fra alkohol.''

Får gjøre det i dag da...ta medisin, selv om jeg har drukket to cider. Fikk litt nedtur, men vil ut en dag i nærmere fremtid :) Og drikke, og droppe medisiner for en kveld.

Selv om du dropper medisiner for en kveld så forsvinner de ikke ut av kroppen så raskt. Jeg tenker på fyllesyken dagen derpå som avskrekker mot alkohol. :-)

Gjest Matariki
Skrevet

Selv om du dropper medisiner for en kveld så forsvinner de ikke ut av kroppen så raskt. Jeg tenker på fyllesyken dagen derpå som avskrekker mot alkohol. :-)

Ja, er glad i dag for at jeg ikke gikk ut i går :)

Faktisk mista lysten på det og nå. For mye vær og vind.

Skrevet

Gå ut, kos deg, dans.

Ta medisiner, avstå fra alkohol.

Jeg bruker Lamictal, og må sannsynligvis bruke det resten av livet mitt.

Mener du at vi som bruker medisiner mot psykisk sykdom skal avstå helt fra alkohol?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...