Gjest Psyk av alt Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Viser til tråden Alvorlig bekymret for 9 åringen. Jeg skrev et lengre svar til trådstarter om det å gå i deg selv og se sin egen rolle ifh problembarn. Synes du jeg tar for hardt i? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Jeg leste den og opplevde at du delte din erfaring uten å påstå at det var slik for trådstarter. Det er slik vi kan bidra til å hjelpe andre. Ulike personer bidrar med sine erfaringer. Så kan trådstarter velge å plukke det som en tror en selv kan ha nytte av. Det er nok langt flere "supernanny"-case enn vi liker å tro. Jeg synes jeg ser gode aspiranter til slikt hver gang jeg er i det offentlige rom 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Jeg leste den og opplevde at du delte din erfaring uten å påstå at det var slik for trådstarter. Det er slik vi kan bidra til å hjelpe andre. Ulike personer bidrar med sine erfaringer. Så kan trådstarter velge å plukke det som en tror en selv kan ha nytte av. Det er nok langt flere "supernanny"-case enn vi liker å tro. Jeg synes jeg ser gode aspiranter til slikt hver gang jeg er i det offentlige rom Takk, ja det var slik det var ment. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Jeg leste den og opplevde at du delte din erfaring uten å påstå at det var slik for trådstarter. Det er slik vi kan bidra til å hjelpe andre. Ulike personer bidrar med sine erfaringer. Så kan trådstarter velge å plukke det som en tror en selv kan ha nytte av. Det er nok langt flere "supernanny"-case enn vi liker å tro. Jeg synes jeg ser gode aspiranter til slikt hver gang jeg er i det offentlige rom Men jeg skjønner ikke hva du mener med det siste avsnittet ditt. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Men jeg skjønner ikke hva du mener med det siste avsnittet ditt. Han mener at han ser mange ufordragelige/ dårlig oppdratte unger rundt omkring. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Han mener at han ser mange ufordragelige/ dårlig oppdratte unger rundt omkring. ok! Takk skal du ha:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.