Gå til innhold

NHD ,synes du jeg tar for hardt i...

Anbefalte innlegg

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Viser til tråden Alvorlig bekymret for 9 åringen.

Jeg skrev et lengre svar til trådstarter om det å gå i deg selv og se sin egen rolle ifh problembarn.

Synes du jeg tar for hardt i?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg leste den og opplevde at du delte din erfaring uten å påstå at det var slik for trådstarter.

Det er slik vi kan bidra til å hjelpe andre. Ulike personer bidrar med sine erfaringer. Så kan trådstarter velge å plukke det som en tror en selv kan ha nytte av.

Det er nok langt flere "supernanny"-case enn vi liker å tro. Jeg synes jeg ser gode aspiranter til slikt hver gang jeg er i det offentlige rom

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg leste den og opplevde at du delte din erfaring uten å påstå at det var slik for trådstarter.

Det er slik vi kan bidra til å hjelpe andre. Ulike personer bidrar med sine erfaringer. Så kan trådstarter velge å plukke det som en tror en selv kan ha nytte av.

Det er nok langt flere "supernanny"-case enn vi liker å tro. Jeg synes jeg ser gode aspiranter til slikt hver gang jeg er i det offentlige rom

Takk, ja det var slik det var ment.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Men jeg skjønner ikke hva du mener med det siste avsnittet ditt.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Men jeg skjønner ikke hva du mener med det siste avsnittet ditt.

Han mener at han ser mange ufordragelige/ dårlig oppdratte unger rundt omkring.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Han mener at han ser mange ufordragelige/ dårlig oppdratte unger rundt omkring.

ok! Takk skal du ha:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...