Gå til innhold

Klump i testikkelen

Anbefalte innlegg

Gjest Vetle 14år
Skrevet

Hei, jeg er en 14år gammel gutt som har funnet en ganske liten klump i testikkelen, den venstre testikkelen er veldig øm, og ganske vond, men den har ikke vokst (er ikke helt sikkert) klumpen ligger på undersiden av den venstre testikkelen, den høyre er helt fin, og den venstre er større en den høyre, er veldig redd for testikkelkreft, så jeg spør her, beklager hvis det er litt lite informasjon, er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forklare det. Jeg er også veldig engstelig for å fortelle faren min. -Skremt 14'åring

Skrevet

Dette er nok ikke helt området til en psykiater ;-), men uansett tror jeg også han ville oppfordret deg til å ta en tur til legen.

Ta opp sånne ting er ikke noe man liker, men leger ser det meste. Jeg tenker det må være bede å få det undersøkt enn å gå der å gruble. Nå vil jeg ikke spekulere noe i hva dette er, men det er symptomer man anbefaler å få undersøkt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...