Gå til innhold

Til NHD ang. å studere

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har et problem, når jeg prøver å lese så blir jeg så sliten i hodet. Jeg prøver å sette meg ned men føler at trøttheten bare siger seg innpå. Er det noen næringstoffer jeg får for lite av, bør jeg sove lengere (enn ca 7 timer som jeg gjør).

Håper du har noen gode råd, jeg er lettere fortivilt over situasjonen!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37407-til-nhd-ang-%C3%A5-studere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dersom du har et vanlig norsk kosthold, er det ikke noe å vinne på en endring av dette.

Er dette noe nytt? I så fall kan en legesjekk være på sin plass.

Mer enn 7 (8) timer bør du ikke sove. For mye søvn gir tretthet, energiløshet og depressivitet.

Har du valgt et interessant fag, eller er det stoffet som tretter deg?

Dersom du har et vanlig norsk kosthold, er det ikke noe å vinne på en endring av dette.

Er dette noe nytt? I så fall kan en legesjekk være på sin plass.

Mer enn 7 (8) timer bør du ikke sove. For mye søvn gir tretthet, energiløshet og depressivitet.

Har du valgt et interessant fag, eller er det stoffet som tretter deg?

Takk for raskt svar!

Det kan være kostholdet mitt, innrømmer at det ikke har vært topp den siste tiden.

Stoffet er det så som så med, jeg strøy på en 10 vektalls eksamen og tar den opp igjen, det er ikke særlig motiverende å ta slik opp igjen.

Hva kan en evt. finne ut på en legesjekk da?

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...