Bare_meg II Skrevet 22. oktober 2001 Skrevet 22. oktober 2001 Heisann! Jeg har et problem, når jeg prøver å lese så blir jeg så sliten i hodet. Jeg prøver å sette meg ned men føler at trøttheten bare siger seg innpå. Er det noen næringstoffer jeg får for lite av, bør jeg sove lengere (enn ca 7 timer som jeg gjør). Håper du har noen gode råd, jeg er lettere fortivilt over situasjonen! mvh 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. oktober 2001 Skrevet 22. oktober 2001 Dersom du har et vanlig norsk kosthold, er det ikke noe å vinne på en endring av dette. Er dette noe nytt? I så fall kan en legesjekk være på sin plass. Mer enn 7 (8) timer bør du ikke sove. For mye søvn gir tretthet, energiløshet og depressivitet. Har du valgt et interessant fag, eller er det stoffet som tretter deg? 0 Siter
Bare_meg II Skrevet 23. oktober 2001 Forfatter Skrevet 23. oktober 2001 Dersom du har et vanlig norsk kosthold, er det ikke noe å vinne på en endring av dette. Er dette noe nytt? I så fall kan en legesjekk være på sin plass. Mer enn 7 (8) timer bør du ikke sove. For mye søvn gir tretthet, energiløshet og depressivitet. Har du valgt et interessant fag, eller er det stoffet som tretter deg? Takk for raskt svar! Det kan være kostholdet mitt, innrømmer at det ikke har vært topp den siste tiden. Stoffet er det så som så med, jeg strøy på en 10 vektalls eksamen og tar den opp igjen, det er ikke særlig motiverende å ta slik opp igjen. Hva kan en evt. finne ut på en legesjekk da? mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.