Gå til innhold

Søt fastlege

Anbefalte innlegg

Gjest spretterten
Skrevet

Er det et problem? Jeg har ikke noe som helst forhåpninger om at det skal bli oss. Han er godt gift familiefar... Men når jeg sitter å snakker med han tenker jeg ofte at han er søt. I tilegg er han omsorgsfull, flink og morsom. Jeg digger fastlegen min og han er veldig populær i bygda. Men tenk om jeg forblir "psyk" for å ikke miste kontakten med han. Har gått jevnlig til han i årevis...

Skrevet

Ikke noe problem! Jeg synes bare det høres morsomt ut. Godt du ikke tror at det skal bli dere to da, det hadde vært verre. Du kan gå til fastlegen selv om du ikke er psyk. Jeg går til min jevnlig for å snakke om familiesituasjon, hvordan jeg har det i forhold til studier og jobb, hvordan sjelen min har det og hun minner meg på at jeg er psyk og at jeg må fortsette å ta meds mine. Men hun er kanskje litt spesiell?

Bare nyt følelsen! Fint med de menneskene som løfter en litt opp.

Gjest Purple sky
Skrevet

''Er det et problem? Jeg har ikke noe som helst forhåpninger om at det skal bli oss.''

Neh, hvorfor skal det bli et problem med denne forutsetningen? Ta det som et krydder i tilværelsen og sykdommen du oppsøker han for ;) Støtter ellers Gondors svar.

Gjest litt der selv ja  ;)
Skrevet

Nei - det er ikke noe problem det.

jeg tror det er lett for at enkelte av oss kan ha litt 'gode' følelser for legen vår, når vi har en flink lege, som tar seg tid, er empatisk og hyggelig. Og i tillegg er kjekk/søt. Dette er jo tross alt en person vi stoler på og kommer til når det gjelder sykdom/psykdom.

Så lenge man ikke innbiller seg noe mer med legen sin så er det ikke noe problem i det hele tatt. Og å drømme må jo også være lov ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...