Gå til innhold

Nhd og andre, ny jobb?

Anbefalte innlegg

Gjest Jobbejobbejobbe
Skrevet

Var rimelig deprimert en periode og brukte cipralex et år. Hadde en tung jobb og ble ikke bedre, klarte ikke å bryte ond sirkel. Overtok derfor enklere arbeidsoppgaver og ble bedre iløpet av et par mnd og har heller ikke brukt medisin denne tiden. Problemet er at jeg kjeder vettet av meg med de nye oppg. Bør jeg vente med å søke nye jobber, kommer ikke til å vende tilbake til min opprinnelige stilling, eller skal jeg gå på med friskt mot? Vil pga kvalifikasjoner nødv få jobber som vil være krevende, mye på samme måte som sist. Vet virkelig ikke hva jeg bør gjøre....

Skrevet

Jeg har vært på attføring noen år nå og fant selv en 60% stilling. De første arbeidsoppgavene taklet jeg ikke. Holdt på i et halvt år men klarte det ikke. Det var grusomt! Så fikk jeg andre arbeidsoppgaver som passet meg mye bedre. Jeg kunne jobbe i eget tempo. Men jeg trivdes allikevel ikke. Tilslutt ble jeg bedt om å slutte. Morsomt! Da føler man seg smart.....

Jeg begynte på en ny utdannelse istede for å ta en ny drittjobb og har nå bestått. Det føles helt enormt! Nå psyker jeg meg inn på å få en jobb hvor jeg kan trives og få en anstendig lønn.

Kanskje kursing er noe for deg og?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...