Gå til innhold

Ingen friske forstår oss!

Anbefalte innlegg

Gjest Gal manns verk!
Skrevet

Er det flere som opplever at man i dag blir dømt enten for ting man har sagt og gjort for 20+ år siden,eller man blir anklaget for latskap,utnyttelse av systemet og liknende?

Når våre piller heter lykkepiller,tror jo folk at vi bare er ulykkelige og ikks så syke at noen blir livredde og andre ønsker å dø.

Det er så mye uforstand at en gal mann med en gal mor og bestemor "må" settes i fengsel.Ekspertene blir ikke trodd.

Det var en periode jeg hatet muslimer så sterkt at jeg ville bombe Mekka.Heldigvis er jeg redd både for å fly langt og å dø.

Galskap vil være en så fjern verden for de fleste,da ingen ønsker frivillig å besøke de psyke.Vi over 50 vet av erfaring at livet kan være utrolig tungt og at alle blir merket på sinnet på den ene eller andre måten.

PTSL er nå ganske vanlig hos x-soldater.Mange driver egenmedisinering med alkohol,andre må dopes ned av lykkepiller eller andre medikamenter.

Det er minst 1 000 000 nordmenn som en gang i livet har vært til behandling hos psykiater/psykolog og enten fått medisiner for dette,eller blitt innlagt mer enn 24 timer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...