Gjest uvanlig sår? Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 7 åringen har fått en slags rift bak øret. Dette har han hatt en ukes tid. Virker som det gror sent. SKjønner ikke hvorfor da det ikke er betent. Kommer heller ikke av noe skorpe når jeg prøver å ta det av med kompress. Sitter på en måte bom fast. Litt uvanlig sår. Såret sitter bal øret øverst og det er på et hardt sted, Kan det være årsaken til at det er litt uvanlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høstløv Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Kanskje det er sopp? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Det kan være at huden bak øret er veldig tynn og at den rett og slett sprekker. Datteren min hadde dette problemet i mange år og i perioder var det skikkelig vondt. Husker vi smurte med Brullidin salve, en skikkelig tjukk klissesalve, men det hjalp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uvanlig sår? Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Det kan være at huden bak øret er veldig tynn og at den rett og slett sprekker. Datteren min hadde dette problemet i mange år og i perioder var det skikkelig vondt. Husker vi smurte med Brullidin salve, en skikkelig tjukk klissesalve, men det hjalp. Mulig det kanskje er det. Skal forsøke brulidin, takk for rådet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.