Gå til innhold

Skrifter litt...

Gjest vet hvor jeg havner

Anbefalte innlegg

Gjest vet hvor jeg havner
Skrevet

Pleier ikke ha slike tanker, men nå er elva så stor her og jeg blir paralysert. Får bare lyst å hoppe uti og la kreftene i den rive meg i fillebiter, får tanker om "Gjør det, du vil dø". Er bare tanker men ville skrive dem her, for kommer ikke til å si det til noen andre.

Skal vel bli "lettere" i hodet når man forteller om det?

Nei, vil ikke dø!

Skrevet

Det er alltid bra å skrifte litt ;) Godt at du ikke har et ønske om å gjennomføre det eller dø..

Jeg får assosiasjoner til min plagsomme høydeskrekk. Når jeg befinner meg i høyden og på kanten av et stup e.l., føles det som om jeg blir fysisk trukket mot kanten, og jeg får nærmest en trang til å hoppe. Et underlig fenomen, for jeg har absolutt ingen planer om å ta livet mitt.

Ønsker deg et godt nytt år med normal vannføring i elven :)

Skrevet

Hold deg inne og les en god bok istede. Jeg kan anbefale Isabel Allende. Hennes fantastiske historier får en til å glemme tid og sted og leve seg inn i en helt annen verden.

Livet har mye godt å by på. Let etter det!

Ha en riktig god dag!

Gjest Ikke Naiv
Skrevet

Bra både å skrifte og å skrive. Begge deler hjelper. Det er terapi i både skrifting og skriving. Lykke til!

Skrevet

Hei!

En søster sa til meg at det var en undersøkelse gjort som viste at katolikker har mindre psyksiske problemer enn andre, på gruppenivå, det man lurte på var om dette hadde med skriftemålet å gjøre.

Det er nok bra å ha noen å fortelle det som tynger en til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...