Gå til innhold

Hypomani vs harmoni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde for noen dager siden at jeg brygget på en hypomani, og synes det var veldig gøy. Jeg gledet meg til fortsettelsen. Men jeg tror ikke jeg er hypoman allikevel. Nå føler jeg tvertimot en herlig harmoni. Sinnsro og selvrespekt.

Visst er det artig med hypomanier, men det er best å være normal. Skal dog være litt oppmerksom i tiden fremover. (Men jeg lyver litt. En del av meg ønsker å være hypoman)

Hva kommer det av at man plutselig slår over i en hypomani? Jeg tar mine medisiner. Burde være beskyttet

Gjest Noen synsetanker bare
Skrevet

Har du ikke eupf også? Kan det være derfor, en opptur altså, og ikke hypomani?

Skrevet

Har du ikke eupf også? Kan det være derfor, en opptur altså, og ikke hypomani?

Jeg har vært inne på tanken. Men det virket så kraftig, Ikke sånn som eupf virker på meg i det daglige. Ja ja. Jeg håper det var et blaff. Tross alt.

Skrevet

Jeg har vært inne på tanken. Men det virket så kraftig, Ikke sånn som eupf virker på meg i det daglige. Ja ja. Jeg håper det var et blaff. Tross alt.

Føler meg lykkelig. Jeg er verdt noe nemlig.

Skrevet

Føler meg lykkelig. Jeg er verdt noe nemlig.

Velkommen til noen dager med god selvfølelse og selvrespekt!

Vi ha slike dager alle sammen...det kalles hverdagslykke.

Omfavne disse dager, utrykk din inderlige takknemlighet. De har en tendens til å øke i hyppighet, da :-)

GODT NYTTÅR!

Skrevet

Velkommen til noen dager med god selvfølelse og selvrespekt!

Vi ha slike dager alle sammen...det kalles hverdagslykke.

Omfavne disse dager, utrykk din inderlige takknemlighet. De har en tendens til å øke i hyppighet, da :-)

GODT NYTTÅR!

Tusen takk Rosavina! Et inderlig godt nyttår til deg og dine også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...