Gondor Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Jeg trodde for noen dager siden at jeg brygget på en hypomani, og synes det var veldig gøy. Jeg gledet meg til fortsettelsen. Men jeg tror ikke jeg er hypoman allikevel. Nå føler jeg tvertimot en herlig harmoni. Sinnsro og selvrespekt. Visst er det artig med hypomanier, men det er best å være normal. Skal dog være litt oppmerksom i tiden fremover. (Men jeg lyver litt. En del av meg ønsker å være hypoman) Hva kommer det av at man plutselig slår over i en hypomani? Jeg tar mine medisiner. Burde være beskyttet 0 Siter
Gjest Noen synsetanker bare Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Har du ikke eupf også? Kan det være derfor, en opptur altså, og ikke hypomani? 0 Siter
Gondor Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Skrevet 30. desember 2011 Har du ikke eupf også? Kan det være derfor, en opptur altså, og ikke hypomani? Jeg har vært inne på tanken. Men det virket så kraftig, Ikke sånn som eupf virker på meg i det daglige. Ja ja. Jeg håper det var et blaff. Tross alt. 0 Siter
Gondor Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Skrevet 30. desember 2011 Jeg har vært inne på tanken. Men det virket så kraftig, Ikke sånn som eupf virker på meg i det daglige. Ja ja. Jeg håper det var et blaff. Tross alt. Føler meg lykkelig. Jeg er verdt noe nemlig. 0 Siter
Rosavina Skrevet 31. desember 2011 Skrevet 31. desember 2011 Føler meg lykkelig. Jeg er verdt noe nemlig. Velkommen til noen dager med god selvfølelse og selvrespekt! Vi ha slike dager alle sammen...det kalles hverdagslykke. Omfavne disse dager, utrykk din inderlige takknemlighet. De har en tendens til å øke i hyppighet, da :-) GODT NYTTÅR! 0 Siter
Gondor Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Skrevet 31. desember 2011 Velkommen til noen dager med god selvfølelse og selvrespekt! Vi ha slike dager alle sammen...det kalles hverdagslykke. Omfavne disse dager, utrykk din inderlige takknemlighet. De har en tendens til å øke i hyppighet, da :-) GODT NYTTÅR! Tusen takk Rosavina! Et inderlig godt nyttår til deg og dine også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.