Gjest liten erfaring ja... Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Blir jeg "dopet"dagen derpå av en 10 mg vallergan? Og hvor mange timer før sengetid bør jeg ta den? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 Første gang du tar den kan du nok få en "hang over". Ta den en time før du skal sove. Fortsett deretter utprøvingen og ta den så tidlig som du kan uten å bli for trøtt før du ønsker å køye. 0 Siter
Gjest liten erfaring ja... Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 ...Kan jeg dele en 10 mg Vallergan, vet tabletten er veldig liten, men er det ok om jeg får det til? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. desember 2011 Skrevet 30. desember 2011 ...Kan jeg dele en 10 mg Vallergan, vet tabletten er veldig liten, men er det ok om jeg får det til? Det må du gjerne gjøre, men da bør du ikke forvente noen effekt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.