Gå til innhold

Har du kjøpt fyrverkeri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt fyrverkeri men stjerneskudd til barna. Jeg er redd for fyrverkeri men synes det er praktfult å se det på avstand.

Godt nyttår - med eller uten!

Skrevet

Tja... Noen stjerneskudd og et (neppe særlig blendende) batteri til 69 kroner.

Skrevet

Nei. Jeg er imot privat fyrverkeri, men for oppskytinger i kommunal (eller annen felles) regi.

Skrevet

Nei, her er det ikke lov å skyte opp. Men i fjor var det uansett masse fyrverkeri å se fra verandaen, folk bryr seg ikke. Året før var det ikke en rakett å se og det var jammen meg ganske trist på en nyttårsaften.

Skrevet

Jeg har råd, men tror ikke at jeg kjøper. Kjøpte når barna var små, så de kunne se på, men i fjor kjøpte jeg ikke og tvilsomt om det blir i år også.

Skrevet

Nei. Men mannen min gjør vel det, for "ungenes" del, haha ;-)

Skrevet

Vi har råd, men siden det er bare oss to voksne så har vi blitt enige om at vi ikke gidder. Får se om vi heller rusler en liten tur og se på andres fyrverkeri. :o)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Har forsåvidt råd, men vil heller bruke pengene på annet.

Har noen sterneskudd til guttungen og meg som vi skal ha.

Skrevet

Vi har råd og har pleid å kjøpe litt. Men i år var det for første gang på lenge ingen barn som var interessert i å sende opp noe, så da nøyer vi oss med å være tilskuere.

Gjest trilleto
Skrevet

Jeg "brenner" ikke penger på den måten. Jeg kjøpte meg ei pakke med stjerneskudd til 10 kroner:)

Gjest Farlig tull
Skrevet

Her i mot privat oppskyting av fyrverkeri , så det har jeg absolutt ikke.

Skrevet

Vi har raad, men bruker heller pengene paa ekstra good mat.

Gjest Modern77
Skrevet

I år har jeg ikke kjøpt noe, kjøpte en pakke stjerneskudd jeg tviler på blir brukt.

Skrevet

Samme her.

Skrevet

Jeg vil ikke ha. Jeg liker ikke ting som smeller høyt, bare hvis jeg kan sitte langt unna og se på. Minst en kilometer unna.

Vi har stjerneskudd. Korte og lange og blanke og fargerike:)

Skrevet

Enig. Dessuten er ikke ungene her i år, så det er ingen grunn til å svi av penger på så mye som et stjerneskudd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...