Gondor Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Vi som sliter psykisk har en tendens til å grave oss ned. Ikke fordi vi vil, men det river og sliter sånn i oss at vi mister helt fotfeste. Det er hardt og vanskelig. MEN! Hadde vi bare lært oss til å være snille mot oss selv tror jeg mye kan være gjort. Være takknemlig for det vi har, beskytte oss mot uheldige mennesker og situasjoner. Og så var det dette med nyttårsforsetter da. Jeg har tre: begynne å trene igjen, gjøre noe med kostholdet mitt og beherske småprating. Jeg kunne lagt til mye mer, men det er det jeg kommer på. Godt nyttår og lykke til alle sammen! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 ''Vi som sliter psykisk har en tendens til å grave oss ned. Ikke fordi vi vil, men det river og sliter sånn i oss at vi mister helt fotfeste. Det er hardt og vanskelig. MEN! Hadde vi bare lært oss til å være snille mot oss selv tror jeg mye kan være gjort. Være takknemlig for det vi har, beskytte oss mot uheldige mennesker og situasjoner. Og så var det dette med nyttårsforsetter da. Jeg har tre: begynne å trene igjen, gjøre noe med kostholdet mitt og beherske småprating. Jeg kunne lagt til mye mer, men det er det jeg kommer på.'' Godt nytt år, Gondor! Dette var et herlig innlegg å lese, det gjorde meg så glad;) Livet går ikke alltid på skinner, men legger vi vilje bak målene våre, så er det faktisk håp! Veldig viktig å være snille mot oss selv, og ta vare på seg selv;) Og være takknemlig for de vi har, er utrolig viktig! Jeg er ikke kravstor, har mange gamle møbler og TV som er tjue år, men den virker;) Jeg sliter ikke psyksisk, men har kroniske smerter. Jeg forsøker å fokusere minst mulig på smertene, og prater sjelden om det til andre. Jeg er uføretrygdet, så om jeg ikke får sove på noen netter, så er det ikke krise, fordi jeg ikke skal på jobb dagen etter... Jeg gjør det jeg kan, og hviler på sofaen, når dagen er elendig. Etter et alvorlig fall før jul i fjor, så mistet jeg smak og luktesans, så matgleden er ikke den samme som før, men jeg spiser jo;) Håper du når dine mål, Gondor, men det ingen krise om du ikke klarer alle målene på en gang;) Vi har tiden foran oss;))) Mange klemmer fra 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Fine ord. Jeg haaper du faar det til 0 Siter
Gjest pinglelinge Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 ''MEN! Hadde vi bare lært oss til å være snille mot oss selv tror jeg mye kan være gjort. Være takknemlig for det vi har, beskytte oss mot uheldige mennesker og situasjoner. Og så var det dette med nyttårsforsetter da. Jeg har tre: begynne å trene igjen, gjøre noe med kostholdet mitt og beherske småprating.'' Dette har du helt rett i. Jeg skal også bli mye flinkere på disse områdene. I tillegg har jeg lovet meg selv å ikke drikke alkohol på lange tider. Har vært meget forsiktig før, men nå er det slutt. Jeg skal spise sunt og bli et nytt og bedre menneske. Godt nytt år :-) 0 Siter
Gjest flere synspunkter Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Knallbra!!!!! Begynn med kostholdet først. Så trening. Så øve seg i smalltalk. I den rekkefølgen! Utvid gradvis. Ikke alt på en gang. Jeg har fulgt innleggene dine og synes det kommer svært mye bra fra deg generelt!!!! Ikke ha dårlig samvittighet for at du til tider har "gravd deg ned", Dårlig samvittighet for det etterpå er bortkasta energi - bare nyt suksessen NÅR den kommer!!!! :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Skrevet 1. januar 2012 Knallbra!!!!! Begynn med kostholdet først. Så trening. Så øve seg i smalltalk. I den rekkefølgen! Utvid gradvis. Ikke alt på en gang. Jeg har fulgt innleggene dine og synes det kommer svært mye bra fra deg generelt!!!! Ikke ha dårlig samvittighet for at du til tider har "gravd deg ned", Dårlig samvittighet for det etterpå er bortkasta energi - bare nyt suksessen NÅR den kommer!!!! :-) Tusen takk..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.