Gå til innhold

For et år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du gjort for å bedre din situasjon, da?

''Hva har du gjort for å bedre din situasjon, da?''

Har jeg behov for å bedre min situasjon? Det er ikke jeg som sitter her inne og syter og klager og ikke gjør en dritt. Jeg har det kjempefint jeg og jeg jobber for å ha det sånn også, bare så det er sagt - ting kommer ikke rekende på ei gullfjøl for meg heller.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

6

• Lillemus

4

• frosken

3

• sant å si

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Cinnamongirl
Skrevet

Så får du tenke - skal jeg sitte her 1 januar 2013 og ha det akkurat likt?

Eller skal jeg gjøre noe i 2012 for å bedre situasjoen...

Gjest flere synspunkter
Skrevet

Joa... måtte bare sutre litt.

Det er lov! he he. Men du visste reaksjonene du ville få! :-)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Har jeg behov for å bedre min situasjon? Det er ikke jeg som sitter her inne og syter og klager og ikke gjør en dritt. Jeg har det kjempefint jeg og jeg jobber for å ha det sånn også, bare så det er sagt - ting kommer ikke rekende på ei gullfjøl for meg heller.

Litt krass nå vel?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Kult! Nok et år med syting og uvilje til positive ting, fra deg! Takk for det. Ikke et jævla hint/råd klarer du å ta til deg. Hvor mange år har du vært på Doktor Online, nå?

Fortsett i samme tralten, så forblir livet ditt uforandret inntil du treffer kista.

Hvorfor snakker dere så stygt?

Det går an å si ting på en litt annen måte enn dette vel?

Skrevet

Litt krass nå vel?

Tja... Etter 10 (?) med den samme surmulinga og sutringa fra den kanten så er det ikke så rart at man ikke gidder dille... Hadde han vist noe som helst vilje til å ville ta til seg noen av alle de rådene han har fått her inne gjennom årene så hadde saken vært en annen.

Gjest flere synspunkter
Skrevet

Ja men hvis jeg tar det dårlig så har jeg det jo dermed også dårlig...

Jeg vet hva depresjon er og hva det gjør med hjernen - og tror de fleste psykiske sydommer har symptomer som depresjon og angst. Er ingen ekspert, men...anerkjenner absolutt at psyiske sykdommer finnes som en sårbarhet noen mennesker må leve med. Ikke få dårlig samvittighet, men se på dette som en sykdom som kan kureres - ikke på deg selv som verdiløs. Please! Her får du masse omsorg fra meg, og det er godt meg meg også å gi deg det:

Jeg mobiliserte alt jeg hadde av vilje og flyttet fokuset mitt fra "hvordan jeg har det og hvorfor" til "hvor vil jeg" og "hvordan skal jeg komme dit" - og gjorde noen veldig riktige grep i riktig rekkefølge.

Trosset til og med en ekspert i psykiatrien som hadde ord på seg for å være svært dyktig. Men søkte løsninger mange andre steder. Brukte kreativiteten og trakk ut det som passa meg av andres kompetanse. Jeg er kanskje genetisk disponert for sterk vilje, men jeg har VIRKELIG hatt bruk for den.

Er jeg heldig eller flink, synes du?

Stor klem - og svar davel!!!!!!! Hva tenker du om det jeg sier?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Tja... Etter 10 (?) med den samme surmulinga og sutringa fra den kanten så er det ikke så rart at man ikke gidder dille... Hadde han vist noe som helst vilje til å ville ta til seg noen av alle de rådene han har fått her inne gjennom årene så hadde saken vært en annen.

Du kan jo bare la vær å svare hvis han irriterer deg så mye?

Skrevet

Kan jeg få sutre litt i tråden din jeg også? Takk.

Å ja, for et drittår det har vært! Bare elendighet fra ende til annen. Dritt, dritt, dritt, og nesten ikke annet, og livet var for kjipt stort sett hele tida, og møkkavær, og alle tenkte bare på seg, og ingen tenkte på meg, og Wenche Foss gikk og døde, og terror og helvete og orkaner og faenskap, og sult i Somalia, kranglete unger, og tre nye rynker, minst! Dritt og dobbeltdritt, og det er syndest på meg i verden. Ikke deg. MEG, faktisk.

Enda godt det er over! 2012, det blir helt sikkert mye bedre. Det tror jeg bestemt:)

Akkurat nå ønsker jeg meg SÅ en "liker"-knapp :-)

Skrevet

Og jeg har det verre enn alle jeg kjenner og og noen gang har kjent tilsammen, pluss de jeg ikke kjenner!

Opphøyd i andre :-)

Skrevet

Kan jeg få sutre litt i tråden din jeg også? Takk.

Å ja, for et drittår det har vært! Bare elendighet fra ende til annen. Dritt, dritt, dritt, og nesten ikke annet, og livet var for kjipt stort sett hele tida, og møkkavær, og alle tenkte bare på seg, og ingen tenkte på meg, og Wenche Foss gikk og døde, og terror og helvete og orkaner og faenskap, og sult i Somalia, kranglete unger, og tre nye rynker, minst! Dritt og dobbeltdritt, og det er syndest på meg i verden. Ikke deg. MEG, faktisk.

Enda godt det er over! 2012, det blir helt sikkert mye bedre. Det tror jeg bestemt:)

Egentlig var det ganske hyggelig av smir å legge til rette for litt sutring. Jeg synes det er utrolig kjipt at det fortsatt ikke er noe skiføre. Bare sånn at det er sagt!!!

Skrevet

Du kan jo bare la vær å svare hvis han irriterer deg så mye?

Det er lenge siden jeg har svart ham nå og det er heller ikke bare jeg som svarer ham litt skarpt innimellom.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Det er lenge siden jeg har svart ham nå og det er heller ikke bare jeg som svarer ham litt skarpt innimellom.

Du kan alikevel spare deg.

Skrevet

Det er vel alltids nye muligheter, for de som har dem da...

Det er ikke snakk om å HA nye muligheter, det er snakk om å TA nye muligheter. Er det ikke på tide at du viser litt initiativ snart?

Skrevet

Egentlig var det ganske hyggelig av smir å legge til rette for litt sutring. Jeg synes det er utrolig kjipt at det fortsatt ikke er noe skiføre. Bare sånn at det er sagt!!!

Akkurat det vil jeg vel si er en av få positive ting for tiden. Da kan du tenke deg. Det er ikke tvil om at jeg har det verre enn deg, nei!;)

Skrevet

Akkurat det vil jeg vel si er en av få positive ting for tiden. Da kan du tenke deg. Det er ikke tvil om at jeg har det verre enn deg, nei!;)

Ok. Jeg aksepterer at dersom det manglende skiføret står langt nede på din liste over verdens begredeligheter, så har du det kanskje ørlite verre enn meg. Kanskje ;-)

Skrevet

Ok. Jeg aksepterer at dersom det manglende skiføret står langt nede på din liste over verdens begredeligheter, så har du det kanskje ørlite verre enn meg. Kanskje ;-)

Manglende skiføre er definitivt ikke en begredelighet for meg ;-) Hadde vært hyggelig med en anelse hvitt i julen - og kanskje et tynt lag for å få det lysere....men det holder.

Gjest Frida Marie
Skrevet

Du satte ord på det mange føler om "den saken"!

Skrevet

Manglende skiføre er definitivt ikke en begredelighet for meg ;-) Hadde vært hyggelig med en anelse hvitt i julen - og kanskje et tynt lag for å få det lysere....men det holder.

''Manglende skiføre er definitivt ikke en begredelighet for meg ;-) ''

Jeg innser at det ikke er nok av oss ski-misjonærer. Vi har nok ikke gjort jobben vår med å opplyse verden om hva som er det viktigste i perioden desember-mars!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...