Gjest Deg om det Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Tja... Etter 10 (?) med den samme surmulinga og sutringa fra den kanten så er det ikke så rart at man ikke gidder dille... Hadde han vist noe som helst vilje til å ville ta til seg noen av alle de rådene han har fått her inne gjennom årene så hadde saken vært en annen. Det at vedkommende har 'sutret' (dine ord) her i mange år, sier kanskje noe om hans sykdom, tror du ikke? Det at du kommer med slike angrep/uttalelser, forteller i hvilken grad du har forstått dette. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Det at vedkommende har 'sutret' (dine ord) her i mange år, sier kanskje noe om hans sykdom, tror du ikke? Det at du kommer med slike angrep/uttalelser, forteller i hvilken grad du har forstått dette. Hvem er dette et svar til? 0 Siter
Gjest Deg om det Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Hvem er dette et svar til? ....eeeee... til Lillemus? Slik det står i overskrften.... 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 ....eeeee... til Lillemus? Slik det står i overskrften.... Åhh, nå skjønte jeg det ja! Jeg er forøvrig helt enig med deg. 0 Siter
tonie Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Ok. Jeg aksepterer at dersom det manglende skiføret står langt nede på din liste over verdens begredeligheter, så har du det kanskje ørlite verre enn meg. Kanskje ;-) Jeg har nok det, men det er litt synd på deg også 0 Siter
Gjest Deg om det Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Åhh, nå skjønte jeg det ja! Jeg er forøvrig helt enig med deg. Ikke sant ...tror ikke alle skjønner hvor sårbare mange som sliter psykisk, egentlig er. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Ikke sant ...tror ikke alle skjønner hvor sårbare mange som sliter psykisk, egentlig er. Nei, jeg er enig. Selv om trådstarter har mange lignende innlegg så er det ikke fritt frem å slenge dritt. Og han er på psykiatri forumet som da sier noe om hans tilstand. Da kan man ta hensyn, mener jeg. 0 Siter
Gjest Deg om det Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Nei, jeg er enig. Selv om trådstarter har mange lignende innlegg så er det ikke fritt frem å slenge dritt. Og han er på psykiatri forumet som da sier noe om hans tilstand. Da kan man ta hensyn, mener jeg. Jepp 0 Siter
Gjest YotoHama Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Og jeg har det verre enn alle jeg kjenner og og noen gang har kjent tilsammen, pluss de jeg ikke kjenner! Jeg har det så jævlig at pilleprodusenter verden over vurderer å trykke ansiktet mitt på medisinpakkene deres. Nesten litt sånn som leverposteigutten, uten sammenligning forøvrig. 0 Siter
tonie Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har det så jævlig at pilleprodusenter verden over vurderer å trykke ansiktet mitt på medisinpakkene deres. Nesten litt sånn som leverposteigutten, uten sammenligning forøvrig. Det er nok bare fordi de ikke har møtt meg enda:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.