Gå til innhold

For et år...

Anbefalte innlegg

Gjest Deg om det
Skrevet

Tja... Etter 10 (?) med den samme surmulinga og sutringa fra den kanten så er det ikke så rart at man ikke gidder dille... Hadde han vist noe som helst vilje til å ville ta til seg noen av alle de rådene han har fått her inne gjennom årene så hadde saken vært en annen.

Det at vedkommende har 'sutret' (dine ord) her i mange år, sier kanskje noe om hans sykdom, tror du ikke? Det at du kommer med slike angrep/uttalelser, forteller i hvilken grad du har forstått dette.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

6

• Lillemus

4

• frosken

3

• sant å si

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Det at vedkommende har 'sutret' (dine ord) her i mange år, sier kanskje noe om hans sykdom, tror du ikke? Det at du kommer med slike angrep/uttalelser, forteller i hvilken grad du har forstått dette.

Hvem er dette et svar til?

Gjest Deg om det
Skrevet

Hvem er dette et svar til?

....eeeee... til Lillemus? Slik det står i overskrften....

Gjest Psyk av alt
Skrevet

....eeeee... til Lillemus? Slik det står i overskrften....

Åhh, nå skjønte jeg det ja!

Jeg er forøvrig helt enig med deg.

Skrevet

Ok. Jeg aksepterer at dersom det manglende skiføret står langt nede på din liste over verdens begredeligheter, så har du det kanskje ørlite verre enn meg. Kanskje ;-)

Jeg har nok det, men det er litt synd på deg også:)

Gjest Deg om det
Skrevet

Åhh, nå skjønte jeg det ja!

Jeg er forøvrig helt enig med deg.

:)

Ikke sant ...tror ikke alle skjønner hvor sårbare mange som sliter psykisk, egentlig er.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

:)

Ikke sant ...tror ikke alle skjønner hvor sårbare mange som sliter psykisk, egentlig er.

Nei, jeg er enig.

Selv om trådstarter har mange lignende innlegg så er det ikke fritt frem å slenge dritt.

Og han er på psykiatri forumet som da sier noe om hans tilstand. Da kan man ta hensyn, mener jeg.

Gjest Deg om det
Skrevet

Nei, jeg er enig.

Selv om trådstarter har mange lignende innlegg så er det ikke fritt frem å slenge dritt.

Og han er på psykiatri forumet som da sier noe om hans tilstand. Da kan man ta hensyn, mener jeg.

Jepp :)

Gjest YotoHama
Skrevet

Og jeg har det verre enn alle jeg kjenner og og noen gang har kjent tilsammen, pluss de jeg ikke kjenner!

Jeg har det så jævlig at pilleprodusenter verden over vurderer å trykke ansiktet mitt på medisinpakkene deres. Nesten litt sånn som leverposteigutten, uten sammenligning forøvrig.

Skrevet

Jeg har det så jævlig at pilleprodusenter verden over vurderer å trykke ansiktet mitt på medisinpakkene deres. Nesten litt sånn som leverposteigutten, uten sammenligning forøvrig.

Det er nok bare fordi de ikke har møtt meg enda:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...