Nøtteskall Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Så gikk det så bra dette året også. Selv om jeg gruet meg noe voldsomt så har det gått bra med all festing osv. Skjønner ikke hvorfor kroppen må bruke så mye krefter på noen nyttårsfester, der over halvparten er så drita fulle at de ikke legger merke til meg en gang. Jeg tok en ekstra Zyprexa og litt stesolid og ble så trøtt at jeg holdt på å sovne under middagen :-). Nå er jeg bare lykkerlig over at det har gått så bra, og gleder meg til å ta fatt på et nytt år. Godt nytt år til dere alle :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Vi feiret rolig hos mine svigerforeldre i går. Vi var opprinnelig buden til en fyllefest men jeg orket ikke tanken. Eldstemann var hos en kamerat og den mellomste hentet jeg i byen med godt humør og klinkende edru. Jo det ble en fin kveld. Men jeg er glad den er over! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.