Gå til innhold

Grunne mennesker, og kalde mennesker, de ser ikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mennesker er fanget av det yttre, de ser på meg å ser en slask som er tykk. Inni meg er jeg vakker, men jeg er ikke klar til å slippe mennesker inn på meg, ikke kan jeg heller, pga de fysiske begrensiningene. Er schizoide dømt til en evig ond sirkel. eller er jeg bare sentimiental grunnet att jeg feiret nyttårsaften alene, og kom på hvor skjør min sjelefred er? Det er jo helt klart min egen feil.

Gjest Matariki
Skrevet

Vil bare si at jeg syns det er godt med sjelefred. Verre med ensomhet kanskje, når man vil være sosial men ikke klarer.

Skrevet

Hei!

Det beste er å være vakker inni.

Kvaliteter som ærlighet setter jeg mest pris på.

Jeg giftet meg med min mann fordi jeg så hans godhet mot andre mennesker, ikke pga utseende.

Men hva er det du mener er din feil? det skjønte jeg ikke?

Ønsker deg et godt nytt år uansett :)

Skrevet

"Mennesker er fanget av det yttre, de ser på meg å ser en slask som er tykk." - Din tolkning. Hva andre mennesker tenker vet du ikke med mindre du spør. Slike fraser du kommer med der er gjerne noe man(ofte syke) forteller seg selv for å slippe å gjøre noe med situasjonen.

"Inni meg er jeg vakker, men jeg er ikke klar til å slippe mennesker inn på meg, ikke kan jeg heller, pga de fysiske begrensiningene."

-Hva slags fysiske begrensninger?

"Er schizoide dømt til en evig ond sirkel. eller er jeg bare sentimiental grunnet att jeg feiret nyttårsaften alene, og kom på hvor skjør min sjelefred er? Det er jo helt klart min egen feil.""- Må nyttårsaften alene være en tragedie? Jeg er usikker på hva du mener er din egen feil.

Skrevet

Hei!

Det beste er å være vakker inni.

Kvaliteter som ærlighet setter jeg mest pris på.

Jeg giftet meg med min mann fordi jeg så hans godhet mot andre mennesker, ikke pga utseende.

Men hva er det du mener er din feil? det skjønte jeg ikke?

Ønsker deg et godt nytt år uansett :)

Takk for alle svar. Ble en litt dum post dette. Sentimentalt sludder, Jula er alltid melankolsk.

Skrevet

Takk for alle svar. Ble en litt dum post dette. Sentimentalt sludder, Jula er alltid melankolsk.

Hei!

mente du ikke det du skrev?

Skrevet

Hei!

mente du ikke det du skrev?

Jo jeg mente det, men det hørtes litt sytete ut. Prøver og ikke være en som syter. :)

Skrevet

Jo jeg mente det, men det hørtes litt sytete ut. Prøver og ikke være en som syter. :)

Hei!

Okey.

Jeg syns imidlertid det hørtes greit ut og ikke sytete, men du svarte ikke på mitt spørsmål til deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...