Gjest duken Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Eller hva jeg skal kalle det. Jeg tar 200 mg Lamictal og 40 mg Cipralex. Disse tar jeg om kvelden når jeg legger meg. Men før det har gått tolv timer (ca.) og det igjen er klart for ny dose, opplever jeg ofte en slags svimmelhet og småstøt i hodet. Spesielt når jeg beveger øynene eller snur på hodet. Er det medisinen som går raskere ut av kroppen enn det den skal? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Prøv med Cipalex 20 mg x 2. Dvs ta den to ganger i døgnet. 0 Siter
Gjest duken Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Prøv med Cipalex 20 mg x 2. Dvs ta den to ganger i døgnet. Ok, da prøver jeg det. Takk. 0 Siter
Gjest duken Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Prøv med Cipalex 20 mg x 2. Dvs ta den to ganger i døgnet. Mente 24 timer da, og ikke 12. Men godt du skjønte det likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.