margerita1365380476 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Vår minste gutt blir snart 3 år. det siste halve året har han "onanert" daglig. Vet ikke om jeg kan kalle det for det. Han ligger på magen på sofaen eller på en madrass og holder henda foran på bleia, deretter går rumpa opp og ned. I går gjorde han det tre ganger minst. han blir kjempesvett når han holder på. Han bryr seg ikke om det er folk her. Jeg synes det er litt pinlig når vi har besøk. Han svetter og jukker og rister etter hvert i kroppen. Vi har to sønner til , men ingen av de har holdt på sånn. Noen som kjenner til dette så tidlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
man Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Tidlig krøkes..... Ekte gleder skal en ta vare på :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det er ikke uvanlig. Det kan være greit å snakke med ham om at å kose seg på den måten er noe man kan gjøre på rommet sitt, og ikke på stua når det er besøk der. Pass på å ikke gjøre onaneringen til noe skummelt eller "stygt", bare noe man gjør når man er for seg selv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
margerita1365380476 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Tidlig krøkes..... Ekte gleder skal en ta vare på :-) Jeg tenker, stakkars den kona hans, med de driftene;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det er helt normalt. Noen barn oppdager onaneringens gleder tidlig. Jeg husker vi hadde en jente paa 1,5 aar i barnehagen som hadde stor glede av tripp trapp stoler med babyboeylen paa. Hun glemte rent aa spise. Som jubalong sier - mild veiledning kan du godt begynne med naa som han er over tre aar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadow 650 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Helt normalt. Han er nok stor nok til å bli veiledet at dette skal gjøres når han er alene.(uten at han opplever det som fy-fy) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ser ikke noe problem med dette, men han er stor nok til å lære at slikt gjør han når han er alene, kanskje helst på rommet sitt. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.