Gå til innhold

3-åring som onanerer mye

margerita1365380476

Anbefalte innlegg

margerita1365380476

Vår minste gutt blir snart 3 år. det siste halve året har han "onanert" daglig. Vet ikke om jeg kan kalle det for det. Han ligger på magen på sofaen eller på en madrass og holder henda foran på bleia, deretter går rumpa opp og ned.

I går gjorde han det tre ganger minst. han blir kjempesvett når han holder på.

Han bryr seg ikke om det er folk her. Jeg synes det er litt pinlig når vi har besøk.

Han svetter og jukker og rister etter hvert i kroppen.

Vi har to sønner til , men ingen av de har holdt på sånn.

Noen som kjenner til dette så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke uvanlig. Det kan være greit å snakke med ham om at å kose seg på den måten er noe man kan gjøre på rommet sitt, og ikke på stua når det er besøk der.

Pass på å ikke gjøre onaneringen til noe skummelt eller "stygt", bare noe man gjør når man er for seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

margerita1365380476

Tidlig krøkes.....

Ekte gleder skal en ta vare på :-)

Jeg tenker, stakkars den kona hans, med de driftene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nitty-gritty

Det er helt normalt. Noen barn oppdager onaneringens gleder tidlig. Jeg husker vi hadde en jente paa 1,5 aar i barnehagen som hadde stor glede av tripp trapp stoler med babyboeylen paa. Hun glemte rent aa spise.

Som jubalong sier - mild veiledning kan du godt begynne med naa som han er over tre aar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt.

Han er nok stor nok til å bli veiledet at dette skal gjøres når han er alene.(uten at han opplever det som fy-fy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke noe problem med dette, men han er stor nok til å lære at slikt gjør han når han er alene, kanskje helst på rommet sitt.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...