Gå til innhold

Ensomheten.2012

Anbefalte innlegg

Gjest dobbelt opp og begge deler

Jeg er ikke så veldig glad i at andre overtar min tråd!

Trådstarter.

Skriv ett nytt inlegg til Balla Dotte i egen tråd.

Det er helt vanlig på slike fora. Akkurat som i en samtale rundt et bord. Noen sier noe, får innspill og svar fra andre, andre igjen gir kommentarer til noe de andre svarte, osv. Slik er det også her på DOL.

Du må nok bare venne deg til det, for det er slik det pleier være her, og de fleste trives nok bra med det.

Ikke hekt deg opp idet du.

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Persille1365381127

18

• Bella Dotte

9

• Angustia

6

• hidi, the scorpion

5

Jeg er ikke så veldig glad i at andre overtar min tråd!

Trådstarter.

Skriv ett nytt inlegg til Balla Dotte i egen tråd.

Hvis du ikke vil ha kommentarer på det du skriver eller får hetta av at folk skriver om noe annet enn du vil i "dine" tråder så foreslår jeg at du starter en blogg istedet. En blogg du kan sperre for kommentering og da kan du sitte og skrive av hjertens lyst uten at noen motsier deg eller begynner å skrive om noe annet.

Persille1365381127

Da er spørsmålet om jeg kan kaste ut folk eller om webmaster kan det? Både Andeby,Walli og Eras er utvist eller fått mange advarsler.

Er det ikke bedre at vi hjelper hverandre enn å bli kastet ut?

Ok,jeg skal slutte å bry meg og la WM ta av seg alt mulig rart her inne på alle fora.

''Da er spørsmålet om jeg kan kaste ut folk eller om webmaster kan det? ''

Selvfølgelig kan du ikke det. Webmaster kan faktisk heller ikke kaste ut folk, de kan bare oppfordre dem til å holde seg unna. Den debatten er gammel. Det er uansett ikke slik at hvermansen kan bestemme hvem andre som får lov å være her eller ikke.

''Er det ikke bedre at vi hjelper hverandre enn å bli kastet ut?''

Og det er jo NETTOPP det som gjøres når noen stiller spørsmål til, snakker om, forklarer eller svarer andre om ting de lurer på eller skriver om - selv om det er du som har startet tråden.

Ting utvikler seg jo i normale samtaler også? Om man snakker om at julen har vært fin tar man gjerne med at man har spist mye mat, så vris det over på slanking, så går det over til at noen burde trene mer, så blir det priser på treningssenteret, og så blir det hvorfor man liker det ene senteret foran det andre og så handler det plutselig om dusjene på det ene senteret - og det har ingenting med julefeiring å gjøre.

Sånn er livet.

Ok,jeg skal slutte å bry meg og la WM ta av seg alt mulig rart her inne på alle fora.

Nei, og det er jo poenget mitt. Du kjenner ingen husdyrrotter så du vet ikke hvordan de er eller oppfører seg. Du har gjort deg opp en mening pga noe du har lest, sett eller hørt - du har ikke noen personlig erfaring med dyret.

Jeg tipper du tenker norsk brunrotte fra kloakken når du tenker rotte - og det er noe HELT annet enn de vi har som husdyr. Det blir litt som å si at ulv og hund er det samme, eller katt og løve.

Ja, de har hale, fire ben og lange tenner - men det er også den eneste likheten.

Ordet rotte er nok for meg. Jeg kommer aldri til å ta i en rotte uansett. Slik er det.

Det er helt vanlig på slike fora. Akkurat som i en samtale rundt et bord. Noen sier noe, får innspill og svar fra andre, andre igjen gir kommentarer til noe de andre svarte, osv. Slik er det også her på DOL.

Du må nok bare venne deg til det, for det er slik det pleier være her, og de fleste trives nok bra med det.

Ikke hekt deg opp idet du.

Da får jeg bare ta en pause, siden det kan se ut som om dere kvinner liker anarki.

Fortsatt Godt Nytt år!

Da får jeg bare ta en pause, siden det kan se ut som om dere kvinner liker anarki.

Fortsatt Godt Nytt år!

Du tar i hvert fall veldig feil hvis du tror dette bare rammer deg.

Se nederst i denne tråden - ikke mye samsvar mellom overskrift og tema her heller:

http://doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4699826

Annonse

Hva har 2 psykologer med ensomhet å gjøre?

"Jeg har ikke hørt om før, at man kan ha to psykologer samtidig. Det var interessant. Er det slik at fastlegen har gitt henvisning til begge samtidig? Blir det dekket av trygdkassen (refusjon) for begge? NAV er jo ofte litt firkantet."

I all verden da, to psykologer gjør meg enda mindre ensom enn én psykolog. De er fine å snakke med. Jeg trodde du var ute etter innspill om hva vi gjør for å bøte på ensomheten. Vel, så feil kan man ta, altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...