Gjest tusen takk for evt svar:-) Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Har tannpine og fikk svar fra en bruker på åpent forum at jeg kan ta 600 mg Ibux og 1000 mg paracet sammen tre ganger daglig... Er dette greit?? 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Du trenger ikke hoere fra NHD for dette. Ja, det er greit. Ikke overstig dosen for paracet. Hoey ibuprofen-dose er ok for en kort stund, 600 mg tre ganger for dagen er helt greit. Ikke vent til smertene kommer tilbake foer du tar neste dose, da det er lettere aa holde smerter i sjakk enn aa faa effekt naar de foerst har satt inn for fullt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Så lenge det er kortvarig er det greit. 0 Siter
Gjest tusen takk for evt svar:-) Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Du trenger ikke hoere fra NHD for dette. Ja, det er greit. Ikke overstig dosen for paracet. Hoey ibuprofen-dose er ok for en kort stund, 600 mg tre ganger for dagen er helt greit. Ikke vent til smertene kommer tilbake foer du tar neste dose, da det er lettere aa holde smerter i sjakk enn aa faa effekt naar de foerst har satt inn for fullt. Blæ fikk du... Jeg fikk svar fra NHD ;-) 0 Siter
Gjest tusen takk for evt svar:-) Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Så lenge det er kortvarig er det greit. Tusen takk for svar! 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Blæ fikk du... Jeg fikk svar fra NHD ;-) Som sa det samme som baade jeg og mariaflyfly... 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Blæ fikk du... Jeg fikk svar fra NHD ;-) Foroevrig: Ingen aarsak... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Som sa det samme som baade jeg og mariaflyfly... Og Felleskatalogen... 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Og Felleskatalogen... Ja. Og det er jo hyggelig aa ta seg tid til aa skrive ordentlig svar, naar personen kun gidder aa takke fagpersonen som skriver en kort setning med sammenfallende informasjon. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Ja. Og det er jo hyggelig aa ta seg tid til aa skrive ordentlig svar, naar personen kun gidder aa takke fagpersonen som skriver en kort setning med sammenfallende informasjon. Some are more equal than others. Hihi 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Some are more equal than others. Hihi Tross alt trenger man helst en psykiater til aa lese pakningsvedlegget til reseptfrie legemidler 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Blæ fikk du... Jeg fikk svar fra NHD ;-) "Blæ" til noen som tar seg tid til å svare deg ordentlig!? Makan... 0 Siter
serenity777 Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Tusen takk for svar! Ibuxen alene holder sikkert. Da jeg hadde tannpine, så virket ikke paracet i det hele tatt, ibux derimot tok veldig knekken på den. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 "Blæ" til noen som tar seg tid til å svare deg ordentlig!? Makan... Det er unødvendig synes jeg å lage noe ut av dette. 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Ibuxen alene holder sikkert. Da jeg hadde tannpine, så virket ikke paracet i det hele tatt, ibux derimot tok veldig knekken på den. Og kombinasjonen Ibux og Paracet virker enda bedre.-) 0 Siter
Gjest himler med øynene Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 "Blæ" til noen som tar seg tid til å svare deg ordentlig!? Makan... Makan til deg, du skjønte vel at det var en spøk...?? Noen klarer virkelig ikke å lese innlegg. ;-) skrev avsender... 0 Siter
Gjest hodepine1 Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Det er unødvendig synes jeg å lage noe ut av dette. Ja, helt meningsløst. Har man virkelig ikke annet å henge seg opp i? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.