Gå til innhold

NHD-Svar fra en bruker...

Gjest tusen takk for evt svar:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tannpine og fikk svar fra en bruker på åpent forum at jeg kan ta 600 mg Ibux og 1000 mg paracet sammen tre ganger daglig... Er dette greit??

nitty-gritty
Skrevet

Du trenger ikke hoere fra NHD for dette.

Ja, det er greit. Ikke overstig dosen for paracet. Hoey ibuprofen-dose er ok for en kort stund, 600 mg tre ganger for dagen er helt greit.

Ikke vent til smertene kommer tilbake foer du tar neste dose, da det er lettere aa holde smerter i sjakk enn aa faa effekt naar de foerst har satt inn for fullt.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Så lenge det er kortvarig er det greit.

Skrevet

Du trenger ikke hoere fra NHD for dette.

Ja, det er greit. Ikke overstig dosen for paracet. Hoey ibuprofen-dose er ok for en kort stund, 600 mg tre ganger for dagen er helt greit.

Ikke vent til smertene kommer tilbake foer du tar neste dose, da det er lettere aa holde smerter i sjakk enn aa faa effekt naar de foerst har satt inn for fullt.

Blæ fikk du... Jeg fikk svar fra NHD ;-)

Skrevet

Så lenge det er kortvarig er det greit.

Tusen takk for svar!

nitty-gritty
Skrevet

Som sa det samme som baade jeg og mariaflyfly...

nitty-gritty
Skrevet

Foroevrig: Ingen aarsak...

Skrevet

Som sa det samme som baade jeg og mariaflyfly...

Og Felleskatalogen...

nitty-gritty
Skrevet

Og Felleskatalogen...

Ja.

Og det er jo hyggelig aa ta seg tid til aa skrive ordentlig svar, naar personen kun gidder aa takke fagpersonen som skriver en kort setning med sammenfallende informasjon.

Skrevet

Ja.

Og det er jo hyggelig aa ta seg tid til aa skrive ordentlig svar, naar personen kun gidder aa takke fagpersonen som skriver en kort setning med sammenfallende informasjon.

Some are more equal than others. Hihi :)

nitty-gritty
Skrevet

Some are more equal than others. Hihi :)

Tross alt trenger man helst en psykiater til aa lese pakningsvedlegget til reseptfrie legemidler :)

Gjest Elextra
Skrevet

"Blæ" til noen som tar seg tid til å svare deg ordentlig!? Makan...

Skrevet

Tusen takk for svar!

Ibuxen alene holder sikkert. Da jeg hadde tannpine, så virket ikke paracet i det hele tatt, ibux derimot tok veldig knekken på den.

Skrevet

Det er unødvendig synes jeg å lage noe ut av dette.

Skrevet

Ibuxen alene holder sikkert. Da jeg hadde tannpine, så virket ikke paracet i det hele tatt, ibux derimot tok veldig knekken på den.

Og kombinasjonen Ibux og Paracet virker enda bedre.-)

Gjest himler med øynene
Skrevet

Makan til deg, du skjønte vel at det var en spøk...?? Noen klarer virkelig ikke å lese innlegg. ;-) skrev avsender...

Gjest hodepine1
Skrevet

Det er unødvendig synes jeg å lage noe ut av dette.

Ja, helt meningsløst. Har man virkelig ikke annet å henge seg opp i?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...