Gjest vil kjøpe julepynt Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Jeg sitter fast og kan ikke kjøre ut, hvilke nettbutikker har litt julesalg, har du noen gode tips? Da tenker jeg KUN JULEPYNT 0 Siter
Gjest silde-Agathe Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 www.clasohlson.no eller www.jysk.no ? 0 Siter
Gjest vil kjøpe julepynt Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 www.clasohlson.no eller www.jysk.no ? Tenkte på litt koselige butikker, litt SIA, kremmerhuset og slike ting :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 http://www.lobelia.no/?PageID=374 Her er litt i alle fall. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Ja, nå var det jaggu på tide med et innlegg om juleforberedelsene 2012! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Ja, nå var det jaggu på tide med et innlegg om juleforberedelsene 2012! Det er ikke så dumt å kjøpe julepynt på salg da! ) Men jeg innrømmer at julepynt ikke akkurat er det jeg føler for å bruke penger på i januar... ) 0 Siter
Gjest vil kjøpe julepynt Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 zanz.no Ja der var i det minste noe! Tusen takk Savner litt nisser og sånn jeg da, hehe 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Det er ikke så dumt å kjøpe julepynt på salg da! ) Men jeg innrømmer at julepynt ikke akkurat er det jeg føler for å bruke penger på i januar... ) ''Men jeg innrømmer at julepynt ikke akkurat er det jeg føler for å bruke penger på i januar... )'' Ikke jeg heller - nå! Men den første julepynten kjøpte jeg på salget etter jul for over 20 år siden. Jeg hadde nylig blitt samboer, men vi hadde ikke pyntet til jul i eget hus det året pga dødsfall. Da januar kom benyttet jeg anledningen da jeg antok at det ville bli bruk for det neste jul. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.