Gondor Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Har noen av dere erfaring med å kutte ut cipralex i denne kombinasjonen? Gikk dere evnt ned i vekt? Enten er det ad ellers så er det at jeg har spist som en gris og ikke beveget meg at jeg har lagt på meg 10 kg. Hva skjedde da dere sluttet med cipralex? Ble dere mer deprimerte? Vil ikke det heller naturligvis. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Du har en herlig måte å utrykke deg på Jeg måtte le av innlegget i dag, og håper du skjønner at det ikke var vondt ment! Men vil du avslutte behandlingen, så før all del gjør det i samarbeid med en lege. Jeg går på Serotex, og blir himla svimmel om jeg glemmer de en dag;) Har ikke lagt på meg av dem, men gikk ned ti kilo etter å slutte å drikke Cola;) Snakk med legen din, Gondor! Lykke til og klem fra 0 Siter
Gjest flere synspunkter Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Gikk ned i vekt mens jeg brukte Zoloft og Cipralex. Mista matlysten + at jeg tror disse medisinene i seg selv kan føre til nedgang i vekten. Da jeg sluttet med disse medisinene, gikk jeg litt opp i vekt (men ikke veldig mye) Ble personlig ikke mer deprimert av å slutte med Zoloft og Cipralex, men litt irritabel i flere måneder etterpå (men: deilig å føle noe igjen). NB: Jeg hadde reagert på disse medisinene med hypomane episoder. Det var slik jeg oppdaget at depresjonene mine ikke var såkalt uni-polare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.