Gå til innhold

Kan jeg greie å slanke meg 40 kilo før sommeren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg klarte 18 kg fra januar til juli, gikk/går på GR, kan anbefales, uansett er det i hodet det begynner, du må ha lyst til dette. Jeg var superflink i starten, og slækka litt etterhvert, nå er det straks 30, og har også kost meg, i tillegg til å ha det i bakhodet. Jeg har brukt 2 år på disse 30 kg, litt lang tid vil nok mange si, men det er meg. Og husk at hvis du vil gå ned 40 kg, bruk tid på det, for "easy go, easy come"

Masse lykke til,

Hei,

Jeg klarte 18 kg fra januar til juli, gikk/går på GR, kan anbefales, uansett er det i hodet det begynner, du må ha lyst til dette. Jeg var superflink i starten, og slækka litt etterhvert, nå er det straks 30, og har også kost meg, i tillegg til å ha det i bakhodet. Jeg har brukt 2 år på disse 30 kg, litt lang tid vil nok mange si, men det er meg. Og husk at hvis du vil gå ned 40 kg, bruk tid på det, for "easy go, easy come"

Masse lykke til,

Så bra du har greid å gå ned i vekt. Ønsker deg lykke til videre. Takk skal du ha.

Så bra du har greid å gå ned i vekt. Ønsker deg lykke til videre. Takk skal du ha.

Takk for det. Men hvis du setter deg delmål, sånn 5-7 kg av gangen, blir det lettere, husk hver 5.kg er helsegevinst i tillegg.

Nå er jeg lavkcalori og ikke lavkarbo, så den har jeg ikke noe greie på. En kombi er kanskje greit?

Fortsatt masse lykke til, gratulerer med bestemmelsen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...