Gå til innhold

Smitter urinveisinfeksjon ved toalettbesøk?

Anbefalte innlegg

Gjest likerikke

Grunnen til at jeg spør er at faren i huset har en kraftig urinveisinfeksjon, og måtte til sykehuset for å sette kateter og få intravenøst medisin et døgn.

Nå er han hjemme, og er blitt bedre, men sykemeldt.

Og nå har sønnen vår fått høy feber med ingen andre tilleggssymptomer. Vi har selvsagt ingen temperaturmåler som virker, og jeg ser ikke fram mot denne natten.

Kan han ha fått samme bakterier, bare ved å bruke samme toalett?

Bør, bør ikke ringe legevakten?

Fortsetter under...

Urinveisinfeksjoner kan smitte gjennom berøring også det da. Jeg blir liggende på isolat og alle bruker gule frakker og hansker når de kommer inn og alt jeg spiser av steriliseres og jeg har fått beskjed om at hvis noen som er hos meg når jeg har urinveisinfeksjon får infeksjon skal den dyrkes for det kan smitte. Nå skal det altså ikke skremmes her for ingen har blitt syke enda altså og jeg har hatt mange forskjellige på besøk i løpet av de fire siste årene

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...