Gjest ann Lina Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Har vondt i en tann, hjelper Paralgin forte til jeg kommer meg til tannlegen? Har hverken Ibux eller Paracet i hus, kun paralgin Forte. 0 Siter
Gjest ann Lina Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Kan sikkert få låne Ibux evt Paracet hos søstra mi hvis det bruker å hjelpe bedre enn P Forte.. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Det hjelper veldig! Ta to om gangen hver fjerde til sjette time;) God bedring, ann Lina! 0 Siter
Angustia Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 ''Har vondt i en tann, hjelper Paralgin forte til jeg kommer meg til tannlegen?'' Det vil jeg tro, fikk resept på Paragin Forte hos tannlegen sist jeg måtte trekke ei visdomstann. 0 Siter
Maya Skrevet 2. januar 2012 Skrevet 2. januar 2012 Når du tar Paralgin forte skal du ta de sammen med litt mat. Da funker de bedre og du blir ikke "full av de. God bedring 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.