Gå til innhold

Ekkel drøm...

Gjest mangt rart en kan drømme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en elt normal dame som aldri har hatt psykiske problemer eller vært psykisk syk. I natt drømte jeg at jeg var innlagt og ble sett på som psykisk utilregnelig. Det var et mareritt! Jeg var jo frisk, men greide ikke å overbevise noen om det.

Ungene kom på besøk og sto som forskremte bort i et hjørne, bare minstemann turte å komme helt bort til meg. Grusomt!

Merkelig drøm :-D

Skrevet

....og jeg er en helt normal dame med psykiske problemer... ;)

Gjest langt liv
Skrevet

Kanskje er det sånn mange av oss tror det er på psykiatriske avdelinger og det å være psykisk syk? Det ukjente og det vi aldri har hatt erfaring med blir ofte farlig og uforutsigbart.

Gjest alvende
Skrevet

:-)

Gjest ambrose
Skrevet

*liker*

Gjest lindsey hoppla
Skrevet

Jeg har et slikt mareritt i blant. Men jeg har faktisk vært alvorlig psykisk syk. Det er utrolig ekle drømmer.

Skrevet

Ja, unnskyld den... det var ikke ment sånn!!

Gjest flere synspunkter
Skrevet

Kanskje er det sånn mange av oss tror det er på psykiatriske avdelinger og det å være psykisk syk? Det ukjente og det vi aldri har hatt erfaring med blir ofte farlig og uforutsigbart.

veldig tydelig symbolsk drøm - som regel vet man hva drømmene betyr.

Gjest flere synspunkter
Skrevet

En veldig tydelig drøm.

Frykt for å miste kontroll (og svikte barna) kanskje. Man trenger ikke være psykisk syk for å hs denne frykten i seg.

Gjest alt rart en kan drømme
Skrevet

En veldig tydelig drøm.

Frykt for å miste kontroll (og svikte barna) kanskje. Man trenger ikke være psykisk syk for å hs denne frykten i seg.

Vi holder på å flytte og lever i et kaos akkurat nå...oppussing og barn som går litt på selvstyr om dagen. Jeg har ofte dårlig samvittighet når det gjelder barna selv om jeg vet at de har det bra.

Skrevet

Du er heldig som bare har hatt en drøm. For jeg og mange andre har opplevd det på ordentlig. Du trrenger ikke bli redd av denne drømmen, din drøm kommer sikkert av inntrykk du har fått gjennom media. Snakk med folk om det og le av det hvis du greier det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...