Gjest mangt rart en kan drømme Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Jeg er en elt normal dame som aldri har hatt psykiske problemer eller vært psykisk syk. I natt drømte jeg at jeg var innlagt og ble sett på som psykisk utilregnelig. Det var et mareritt! Jeg var jo frisk, men greide ikke å overbevise noen om det. Ungene kom på besøk og sto som forskremte bort i et hjørne, bare minstemann turte å komme helt bort til meg. Grusomt! Merkelig drøm :-D 0 Siter
Helmi Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 ....og jeg er en helt normal dame med psykiske problemer... 0 Siter
Gjest langt liv Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Kanskje er det sånn mange av oss tror det er på psykiatriske avdelinger og det å være psykisk syk? Det ukjente og det vi aldri har hatt erfaring med blir ofte farlig og uforutsigbart. 0 Siter
Gjest alvende Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 ....og jeg er en helt normal dame med psykiske problemer... :-) 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 ....og jeg er en helt normal dame med psykiske problemer... *liker* 0 Siter
Gjest lindsey hoppla Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har et slikt mareritt i blant. Men jeg har faktisk vært alvorlig psykisk syk. Det er utrolig ekle drømmer. 0 Siter
Gjest mangt rart en kan drømme Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 ....og jeg er en helt normal dame med psykiske problemer... Ja, unnskyld den... det var ikke ment sånn!! 0 Siter
Helmi Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Ja, unnskyld den... det var ikke ment sånn!! 0 Siter
Gjest flere synspunkter Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Kanskje er det sånn mange av oss tror det er på psykiatriske avdelinger og det å være psykisk syk? Det ukjente og det vi aldri har hatt erfaring med blir ofte farlig og uforutsigbart. veldig tydelig symbolsk drøm - som regel vet man hva drømmene betyr. 0 Siter
Gjest flere synspunkter Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 En veldig tydelig drøm. Frykt for å miste kontroll (og svikte barna) kanskje. Man trenger ikke være psykisk syk for å hs denne frykten i seg. 0 Siter
Gjest alt rart en kan drømme Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 En veldig tydelig drøm. Frykt for å miste kontroll (og svikte barna) kanskje. Man trenger ikke være psykisk syk for å hs denne frykten i seg. Vi holder på å flytte og lever i et kaos akkurat nå...oppussing og barn som går litt på selvstyr om dagen. Jeg har ofte dårlig samvittighet når det gjelder barna selv om jeg vet at de har det bra. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Du er heldig som bare har hatt en drøm. For jeg og mange andre har opplevd det på ordentlig. Du trrenger ikke bli redd av denne drømmen, din drøm kommer sikkert av inntrykk du har fått gjennom media. Snakk med folk om det og le av det hvis du greier det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.