Gå til innhold

Har du ei skuffe med rot?

Anbefalte innlegg

Jeg har ei skuffe med rot, og alt som ligger og slenger, havner der. Nå var den stappfull, og hadde behov for en aldri så liten opprydding. *kremt* Også har det lett for å samle seg ting oppi et par bastkurver på benken - typisk reklame, småtterier og Beyblade, klinkekuler (ja, det er ei stund siden sommer'n...), batterier, smykker (!), lommebøker med utenlandsk valuta, telys, serviettpakker and so on...

Dette ble rydda og sortert til sin riktige plass, det meste i søpla. Dette tar tiiiid.... Likeens gikk jeg løs på hobbykroken min, og kortstokkene(!), kontoret (gamle papirer) og boden (OMG!). Og et par klesskap.

Jeg lurer på hvor mange mobiltelefoner, ladere og headsett jeg fant, og kasserte. 6-7 stk + tilbehør?

Jeg kasta også kofferter (typiske vervepreminer fra en bokklubb i forrige årtusen), reiseseng og ei reisetrille. Og barneutemøbler. Ting vi har drassa med oss hjem fra ferier ble fjerna. Hvem har bruk for 5 snorkler og masker i elendig kvalitet? Ikke jeg.

Et par plastsekker med emballasje fra utpakkede julegaver, og en sekk med julegavepapir er også ut døra.

Sånn åt det på seg, etter at jeg begynte med ei skuff med rot og skrot for tre dager siden. Nå er mannen min på gjenvinningsstasjonen med hele lasset.

Ah, det er DEILIG å tømme huset for ting vi ikke bruker! For ordens skyld, ja - vi har sortert til gjenbruk.

Godt ryddig nytt år! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374312-har-du-ei-skuffe-med-rot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest godt ryddeår

Vi har èn skuff hvor vi samler ALT .... jeg må ta opprydding i den rett som det er ....

Rydda der før jul, og den er faktisk ryddig fortsatt :)

Rydding ja .... var så godt å få vaska og rydda ut jula på søndagen atte, vaska vinduer og bytta gardinger, sååååå ryddig hele huset blei når nissene flytta opp på loftet igjen :o)

Vi har følgende skuffer med rot:

*En hel kommode i gangen med fire skuffer - kunne egentlig ha fjernet hele kommoden

*To skuffer på badet nede - det skal egentlig bare være hårstrikk og børster og sånn oppi der - men det er mye mer.

*En skuff i TV-benken

*To små skuffer på kjøkkenet

*Fire skuffer i skrivebordet på vårt soverom

*Nattbordskuffene

- Og nå har jeg ikke nevnt barna sine skuffer - de er stappfulle av rot.

- Jeg har heller ikke nevnt kott - du spurte om skuffer...

Annonse

Gjest syns den skuffa ble litt rar :o)

Ja, det er veldig realt å ha ei slik skuffe. Der legger jeg ting som ligger og flyter når jeg rydder, for da vet jeg hvor jeg skal lete etter det når jeg trenger det.....

Definisjonen på realt: http://www.definition-of.net/definisjon-av-real

:o)

Annonse

Gjest realt = greit

[quote name=syns den skuffa ble litt rar :o)' timestamp='1325584627' post='4698421]

Definisjonen på realt: http://www.definition-of.net/definisjon-av-real

:o)

grei / greit var vel to av definisjonene du linket til, og at det er greit å ha en slik skuff var vel kanskje akkurat det hun mente?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...