Gå til innhold

Et kjærestepar som er ute etter litt PR?

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

16

• PieLill

8

• morsan

6

• Bookworm

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Urk, sånt er pinlig å lese........

Hun får nok bukser og mere til av Se og Hør for å fortelle hele historien. Regner med at de er på saken allerede.

Skrevet

Jeg likte spesielt godt å bli informert om at de hadde spist banankake.

Hun kan kanskje være glad ikke Eli kjørte, da kunne det gått ut over verre ting enn buksene.

Skrevet

Hun kan kanskje være glad ikke Eli kjørte, da kunne det gått ut over verre ting enn buksene.

''Jeg likte spesielt godt å bli informert om at de hadde spist banankake.''

Hehe, jeg tenkte det samme; her har de ikke utelatt noen detaljer ;-)

Gjest bruk rekleks
Skrevet

Mørkt ute, mørke klær, og kanskje ikke refleks. Da er det ikke lett å se mørkkledte folk ute i gatene nå i disse dager.

Skrevet

Jeg tenker at det like mye er media som lager en sak på dette her jeg da...

Skrevet

''Jeg tenker at det like mye er media som lager en sak på dette her jeg da...''

Jo, men hvis kjæresteparet ikke var interessert i å prate med media, hadde de ikke hatt noen sak...

Skrevet

Ja, jeg også - jeg synes det var veldig viktig for saken. Men likevel tror jeg ikke det var kjæresteparet som la opp til denne vinklingen...

Skrevet

''Jeg tenker at det like mye er media som lager en sak på dette her jeg da...''

Jo, men hvis kjæresteparet ikke var interessert i å prate med media, hadde de ikke hatt noen sak...

Det er riktig, men jeg tror ikke nødvendigvis det er kjæresteparet som trekker fram verken banankaken, eller den ødelagte buksa:-)

Skrevet

Ja, jeg også - jeg synes det var veldig viktig for saken. Men likevel tror jeg ikke det var kjæresteparet som la opp til denne vinklingen...

Nei, det er nok en viss mediafaktor, både her og mange andre ganger.

Det var jo faktisk en stund siden sist vi hørte fra Carl & co nå.

Skrevet

Og her sitter dumme jeg og lurer på slike uvesentlige ting som lysforhold, motlys, bilens fart, hvor mørkkledde dette paret var og hvor raskt de gikk ut i gaten.

Så usaklig jeg er.

mvh

Gjest Elextra
Skrevet

Gikk nylig forbi kiosken og så paret klistret over VG-forsiden. Ganske patetisk :/. Men tabloidavisene har vel en stor del av skylden, paret gjør kanskje ikke stort mer enn å stille opp og svare ved henvendelser.

Forøvrig har jeg flere ganger prist meg lykkelig over at jeg ikke har kjørt over noen som har flydd over gaten på glatta uten refleks - det har vært nære på.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Ha ha, legen klippet i stykker buksene mine også, men jeg skulle sannelig ikke klagd hvis det var det eneste problemet som kom ut av uhellet. Nei, dette blir for dumt!

Skrevet

Og her sitter dumme jeg og lurer på slike uvesentlige ting som lysforhold, motlys, bilens fart, hvor mørkkledde dette paret var og hvor raskt de gikk ut i gaten.

Så usaklig jeg er.

mvh

Du kan ihvertfall gå ut i fra at man ikke blir selvlysende av å spise banankake.

Skrevet

Du kan ihvertfall gå ut i fra at man ikke blir selvlysende av å spise banankake.

Dunker hodet i veggen. Så feil jeg kan ta!

mvh

Skrevet

Gikk nylig forbi kiosken og så paret klistret over VG-forsiden. Ganske patetisk :/. Men tabloidavisene har vel en stor del av skylden, paret gjør kanskje ikke stort mer enn å stille opp og svare ved henvendelser.

Forøvrig har jeg flere ganger prist meg lykkelig over at jeg ikke har kjørt over noen som har flydd over gaten på glatta uten refleks - det har vært nære på.

''Forøvrig har jeg flere ganger prist meg lykkelig over at jeg ikke har kjørt over noen som har flydd over gaten på glatta uten refleks - det har vært nære på.''

Jeg vet ikke hvordan jussen fungerer, men jeg synes ikke uheldige bilførere bør straffes om de skulle kjøre på fotgjengere som gjør seg usynlige i mørket.

Vet selvsagt ikke hva som er fakta i denne saken, utenom kaken og den nye buksa.

mvh

Skrevet

Ha ha, legen klippet i stykker buksene mine også, men jeg skulle sannelig ikke klagd hvis det var det eneste problemet som kom ut av uhellet. Nei, dette blir for dumt!

Kan hende sitter dette paret å river av seg håret nå over hvordan det de sa har blitt vridd og vrengt på.

mvh

Skrevet

Mørkt ute, mørke klær, og kanskje ikke refleks. Da er det ikke lett å se mørkkledte folk ute i gatene nå i disse dager.

Nei... det er nesten så man skal ha flaks om man aldri kommer opp i en nesten-påkjørsel :/

Skrevet

Det er det helt sikkert! Syntes bare det var en smule lavpanna av dama å begynne å hinte om at Hagen burde kjøpe ny bukse til henne... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...