Gå til innhold

Mitt nyttårsforsett

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest endringer koster

Jeg skal bli mer tålmodig og tolerant. Flott hva?:) Jeg tviler sterkt på at jeg får det til.

Med den innstillinga går det nok neppe, nei.

Du kan jo begynne med å telle til 10 og puste dypt når du kjenner tålmodigheten din strekkes. Og når du er lite tolerant så kan du stille deg selv spørsmålet: "Er det andre måter å se dette på?" "Kan det henge sammen på en annen måte enn jeg umiddelbart tror?".

Mary Poppins

Takk - trenger det! Det har gått 12 uker, og jeg er ikke særlig lenger, bortsett fra et kroppslig forfall da... Nekter å si det samme om 12 uker!

Har du klart å la være å skrive til HAN på 12 uker?? I så fall er jo det fantastisk!! (dog har jeg mine mistanker om at det ikke er tilfelle;) )

Har du klart å la være å skrive til HAN på 12 uker?? I så fall er jo det fantastisk!! (dog har jeg mine mistanker om at det ikke er tilfelle;) )

Det er 12 uker siden dette kom fram, og 12 uker siden sist gang jeg møtte han. Jeg har meldet han en gang, og han har meldet meg en gang. Jeg hadde (har) desperat lyst til å treffe han, men kan jo ikke gjøre det pga alt.

Så istedet for å gå med hevet hode og føle meg fin, har jeg taklet alt ved å trappe ned trening og trappe opp spising...argh...

Annonse

Hva har du bestemt deg for anående eksen?

Vet ikke... Han vil at jeg tar kontakt når jeg vet. Vært mye sammen i jula - spist og koset oss... Han er så bra, og jeg er så glad i han. Men jeg får ikke han andre vekk jo...Perioden vi hadde kontakt, levde jeg på luft og trening. Når han ikke er der, må jeg tydeligvis ty til mat i form av trøst og "lykkepille". Lover ikke godt...

Gjest Elextra

Vet ikke... Han vil at jeg tar kontakt når jeg vet. Vært mye sammen i jula - spist og koset oss... Han er så bra, og jeg er så glad i han. Men jeg får ikke han andre vekk jo...Perioden vi hadde kontakt, levde jeg på luft og trening. Når han ikke er der, må jeg tydeligvis ty til mat i form av trøst og "lykkepille". Lover ikke godt...

''Når han ikke er der, må jeg tydeligvis ty til mat i form av trøst og "lykkepille". Lover ikke godt...''

Det finnes verre ting å ty til enn mat!

''Når han ikke er der, må jeg tydeligvis ty til mat i form av trøst og "lykkepille". Lover ikke godt...''

Det finnes verre ting å ty til enn mat!

Det gjør det sikkert, men jeg har et noe anstrengt forhold til vekt og mat. Er dessuten ikke sjakktrekk i min situasjon å få enda lavere selvtillit når alle ser at nå går det dårlig med meg...

2 dager alene igjen og uten masse mat, så er jeg helt desperat etter å melde han. Tror jeg hadde gjort det også hvis det ikke var for det jevnlige utspørringen fra min "eks."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...