Gjest venstresida Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Jeg ligger mest bare på en side når jeg sover. Greier ikke å slappe av når jeg skal ligge på den andre sida. I det siste har jeg fått vondt i armen, i brystkassa og litt i hofta på den siden jeg ligger på. Regner mer det skyldes overbelastning. Hvordan snu dette mønsteret? Andre med samme problem? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Et svar helt ut fra egne erfaringer - kan hende er det helt andre årsaker til dine vondter: I perioder hvor jeg beveger meg lite kan jeg få vondt i siden om jeg ligger for mye på ene siden. Hvis du ikke trener/mosjonerer, bør du vurdere å begynne, og husk å strekke godt ut etterpå. Særlig store setemuskelen er viktig å strekke mhp vondt i hoften, både etter trim/trening og gjerne hver kveld. 0 Siter
Gjest venstresida Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Et svar helt ut fra egne erfaringer - kan hende er det helt andre årsaker til dine vondter: I perioder hvor jeg beveger meg lite kan jeg få vondt i siden om jeg ligger for mye på ene siden. Hvis du ikke trener/mosjonerer, bør du vurdere å begynne, og husk å strekke godt ut etterpå. Særlig store setemuskelen er viktig å strekke mhp vondt i hoften, både etter trim/trening og gjerne hver kveld. Takk for svar. Jeg har trent på sykkel i dag og det var første gang på lenge:) håper det skal hjelpe. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Takk for svar. Jeg har trent på sykkel i dag og det var første gang på lenge:) håper det skal hjelpe. Husk å strekke ut setemuskler/lårmuskler etterpå - det er i hvertfall viktig for meg. 0 Siter
Gjest venstresida Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Husk å strekke ut setemuskler/lårmuskler etterpå - det er i hvertfall viktig for meg. Jeg strekte ganske bra ut tror jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.