Gå til innhold

Får vondt i siden

Anbefalte innlegg

Gjest venstresida

Jeg ligger mest bare på en side når jeg sover. Greier ikke å slappe av når jeg skal ligge på den andre sida. I det siste har jeg fått vondt i armen, i brystkassa og litt i hofta på den siden jeg ligger på. Regner mer det skyldes overbelastning. Hvordan snu dette mønsteret? Andre med samme problem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374322-f%C3%A5r-vondt-i-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Et svar helt ut fra egne erfaringer - kan hende er det helt andre årsaker til dine vondter:

I perioder hvor jeg beveger meg lite kan jeg få vondt i siden om jeg ligger for mye på ene siden.

Hvis du ikke trener/mosjonerer, bør du vurdere å begynne, og husk å strekke godt ut etterpå. Særlig store setemuskelen er viktig å strekke mhp vondt i hoften, både etter trim/trening og gjerne hver kveld.

Gjest venstresida

Et svar helt ut fra egne erfaringer - kan hende er det helt andre årsaker til dine vondter:

I perioder hvor jeg beveger meg lite kan jeg få vondt i siden om jeg ligger for mye på ene siden.

Hvis du ikke trener/mosjonerer, bør du vurdere å begynne, og husk å strekke godt ut etterpå. Særlig store setemuskelen er viktig å strekke mhp vondt i hoften, både etter trim/trening og gjerne hver kveld.

Takk for svar. Jeg har trent på sykkel i dag og det var første gang på lenge:) håper det skal hjelpe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...