Gå til innhold

tvangstanker/angst,manifobi

Anbefalte innlegg

Gjest levrone
Skrevet

Heisann sliter med angst og tvangstanker om å bli gal,miste kontrollen,bli psykotisk.Er verdens snilleste mann,aldri skadet noen. Kunne aldri gjort det.Men detb jeg lurer på det at jeg har angst og tvangstanker om å bli det,det fører ikke til at jeg blir gal sant.Man blir ikke psykotisk eller gal fordi man tenker så mye på redsel for å bli det.?

Gjest softlife
Skrevet

Nei man blir ikke psykotisk eller gal av å tenke at man blir det eller være redd for at det kan"tippe" over. Men det er tungt og tøft å slite med slike tanker. Får du noe hjelp for dette? En psykolog sa en gang til meg noe i tråd med at en gal person reflekterer ikke over hvorvidt hun/han er gal eller i ferd med å bli det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...