Gjest starnight Skrevet 22. oktober 2001 Skrevet 22. oktober 2001 Følte meg så mye bedre fra depresjonen og sfen en stund, men nå føler meg jeg rar, dårligere.. ungikk å gå på en dramagruppe fprdi jeg orka ikke sitte der å være helt borte... Vet ikke hvem jeg er eller noe... Blir jeg gal, eller???? Vil jo bare bli frisk, har kanskje for store forhåpninger... Har fått sovemedisin av legen min (noen milde som funker bra) ellers hjelper jo cipramilen mye. Har du råd for ghva jeg kan gjøre for å unngå å bli dårlig??? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. oktober 2001 Skrevet 22. oktober 2001 I en behandling vil fremgang gå i bølger. To skritt frem, et tilbake, to frem, et tilbake.. Det er helt normalt. Sanrt går det fremover igjen, men du vil få nye tilbakeskritt på veien fremover.. Slik er terapi.. 0 Siter
forbrenner Skrevet 23. oktober 2001 Skrevet 23. oktober 2001 I en behandling vil fremgang gå i bølger. To skritt frem, et tilbake, to frem, et tilbake.. Det er helt normalt. Sanrt går det fremover igjen, men du vil få nye tilbakeskritt på veien fremover.. Slik er terapi.. Vil bare ønske deg lykke til,håper du klarer å klatre opp igjen.. *styrkeklemmer* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.