Gå til innhold

Min sønn;Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har blitt brudd mellom meg og min eldste sønn.Han reagere på at jeg som neddopet ikke reagerer følelsesmessig på ting han sier.Jeg er en "kald" person.Uten medisiner vil jeg kunne gråte for det aller minste.

Han,hans bror og min x-kone har lagt meg for hat for noe de påstår jeg har gjort for 20-30 år siden.

Siden min hjerne er såpass neddopa og "flat" er jeg ikke i stand til å kunne forsvare meg siden jeg ikke husker hva de snakker om.

Jeg skal vistnok ha forsøkt "å drukne" min sønn.Det forstår jeg ikke,annet enn at jeg nok kan ha latt en vannlek gå for langt i saltvann,og en 5-6 års gammel gutt følte seg maktesløs.

Hvor har jeg lagt "pappa manualen" igjen,står den i bokhylla eller har jeg lånt den bort? Dette er alvorlig nok,men føler meg bundet på hender og føtter.

De mener seg å stå på "The white side" Mens jeg da "Is on the dark side" Og jeg som føler meg mer som Juke Skywalker enn som Dart Wader! Hva skjedde?

Er menn så fhjerne at de ikke helt vet hva de gjør? Jeg var mellom 22 og 27 når dette hendte.

Føler meg ganske liten når 3 stk angriper meg med "synder" fra en HHP som var i 20 årene! (33+ år siden)

Godt da at de andre 3 aldri har "syndet" eller gjort en eneste stor feil på 25-30 år!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...