Gjest gjøre huden min bedre også synlig Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Har du gode tips til en voksen dame passert 45 år produkter til hud og ansikt. Hva trengs for å dempe, forebygge sliten hud og litt rynker? Har til nå brukt produkter fra dermalogica. Må en ha renseprodukter, serum, peeling, masker og fuktighetskrem for å få synlig, nærende og behagelig resultat? Er litt grønn på området og er ikke flink til å vite hva man bør ha i min alder. Ønsker gode produkter. Takker for tips 0 Siter
spiky Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Exuviance! Jeg har kjempegod erfaring med disse produktene. De fås kjøpt i hudpleiesalonger. Og jeg syns prisen er overkommelig. Produktene er billigere enn f.eks Lancome som fås kjøpt i parfymerier. Hvis man skal ha produkter som er enda mer effektive mot rynker så er de på resept (sa min hudpleier ihvertfall) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Jeg sverger til Decleor! De har en egen serie for voksen hud. Det er litt stive priser men kan kjøpes rimeligere på www.cheapsmells.com 0 Siter
meg__123! Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Produktene fra decleor er veldig gode 0 Siter
Gjest frillen Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Babyolje til kroppen 2-3 ganger i uken. Nivea Q10 antiwrinkle øyeserum og ansiktskrem dag evnt natt. Fås kjøpt i de fleste matvarebutikker og er langt rimeligere enn tilsvarende produkter i kjente merker. Drikk mye vann og ta tilskudd av omega 3 og vitamin d. Ta en spiseskje olivenolje morgen og kveld, alternativ bruk det i matlaging hver dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.