Gå til innhold

AP og hormoner

Anbefalte innlegg

Gjest Matariki
Skrevet

Kan AP gjøre at jeg får det lettere når jeg har mensen?

Var ikke så "tøft" sist som det pleier å være, men er det bare noe jeg tror?

Gjør AP noe med hormoner?

Videoannonse
Annonse
Gjest nameless
Skrevet

Ja, jeg tror bestemt at AP må gjøre noe med hormonene. Jeg har ihvertfall merket stor forskjell på mensen på de forskjellige AP jeg har prøvd.

Gjest Matariki
Skrevet

Ja, jeg tror bestemt at AP må gjøre noe med hormonene. Jeg har ihvertfall merket stor forskjell på mensen på de forskjellige AP jeg har prøvd.

At du fikk det bedre?

Gjest nameless
Skrevet

At du fikk det bedre?

Både ja og nei. Husker ikke hvilken AP jeg brukte da jeg opplevde forskjell. På en fikk jeg store menssmerter og mere blødninger. På de fleste har jeg fått mindre blødninger. Nå som jeg bruker trilafon går dette bra.

Skrevet

Da jeg stod på zyprexa fikk jeg store sprengte bryster med melk i. Husker ikke om det var noen forandring med mensen. Nå står jeg på fluanxol og alt er normalt.

Gjest Matariki
Skrevet

Både ja og nei. Husker ikke hvilken AP jeg brukte da jeg opplevde forskjell. På en fikk jeg store menssmerter og mere blødninger. På de fleste har jeg fått mindre blødninger. Nå som jeg bruker trilafon går dette bra.

Ok. Takk. Får se om det er bedre eller verre da.

Gjest Matariki
Skrevet

Da jeg stod på zyprexa fikk jeg store sprengte bryster med melk i. Husker ikke om det var noen forandring med mensen. Nå står jeg på fluanxol og alt er normalt.

Bryster med melk i?

Jeg har vondt i brystene faktisk, men vil ikke ha melk i :(

Er blitt litt stivere i kroppen og, spesielt øm i høyre arm. Ikke positivt det da.

Skrevet

Bryster med melk i?

Jeg har vondt i brystene faktisk, men vil ikke ha melk i :(

Er blitt litt stivere i kroppen og, spesielt øm i høyre arm. Ikke positivt det da.

Ikke bra. Er det en bivirkning du kan leve med?

Gjest Matariki
Skrevet

Ikke bra. Er det en bivirkning du kan leve med?

Vet ikke, liker ikke å ha vondt. Måtte opp i natt å ta smertestillende, veldig vondt i høyre armen. Det er synd for jeg tåler mer nå, og føler meg bedre psykisk "sterkere". Klarer bedre å stenge ute ting. Men liker ikke å være stiv og ha vondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...