Gjest Matariki Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Kan AP gjøre at jeg får det lettere når jeg har mensen? Var ikke så "tøft" sist som det pleier å være, men er det bare noe jeg tror? Gjør AP noe med hormoner? 0 Siter
Gjest nameless Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Ja, jeg tror bestemt at AP må gjøre noe med hormonene. Jeg har ihvertfall merket stor forskjell på mensen på de forskjellige AP jeg har prøvd. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Ja, jeg tror bestemt at AP må gjøre noe med hormonene. Jeg har ihvertfall merket stor forskjell på mensen på de forskjellige AP jeg har prøvd. At du fikk det bedre? 0 Siter
Gjest nameless Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 At du fikk det bedre? Både ja og nei. Husker ikke hvilken AP jeg brukte da jeg opplevde forskjell. På en fikk jeg store menssmerter og mere blødninger. På de fleste har jeg fått mindre blødninger. Nå som jeg bruker trilafon går dette bra. 0 Siter
Gondor Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Da jeg stod på zyprexa fikk jeg store sprengte bryster med melk i. Husker ikke om det var noen forandring med mensen. Nå står jeg på fluanxol og alt er normalt. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Både ja og nei. Husker ikke hvilken AP jeg brukte da jeg opplevde forskjell. På en fikk jeg store menssmerter og mere blødninger. På de fleste har jeg fått mindre blødninger. Nå som jeg bruker trilafon går dette bra. Ok. Takk. Får se om det er bedre eller verre da. 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Da jeg stod på zyprexa fikk jeg store sprengte bryster med melk i. Husker ikke om det var noen forandring med mensen. Nå står jeg på fluanxol og alt er normalt. Bryster med melk i? Jeg har vondt i brystene faktisk, men vil ikke ha melk i Er blitt litt stivere i kroppen og, spesielt øm i høyre arm. Ikke positivt det da. 0 Siter
Gondor Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Bryster med melk i? Jeg har vondt i brystene faktisk, men vil ikke ha melk i Er blitt litt stivere i kroppen og, spesielt øm i høyre arm. Ikke positivt det da. Ikke bra. Er det en bivirkning du kan leve med? 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Ikke bra. Er det en bivirkning du kan leve med? Vet ikke, liker ikke å ha vondt. Måtte opp i natt å ta smertestillende, veldig vondt i høyre armen. Det er synd for jeg tåler mer nå, og føler meg bedre psykisk "sterkere". Klarer bedre å stenge ute ting. Men liker ikke å være stiv og ha vondt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.