Olav Femte Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Det er vel "hår i suppa" - når jeg skal si noe. Ja ja - Vi får begyne: Er det noen som er egentlige lykklige her ? Dere som går på ssri/snri. Forflata er vel det riktigere oret -ikke sant ? Kjenner flere som har blitt helt foranda...ingenting bryr dem mer... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Skrevet 4. januar 2012 Den første lobotobi skjedde i 1936. Den siste skjedde i NORGE i 1974. hmmmm 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Ja blir forflatet, ihvertfall ble jeg det men noen synes det er bedre å bli forflatet enn å gå inn i en depresjon. Og klart, sånne symptomer kan merkes på endret tankemønster på de som tar disse pillene og dermed kan de virke annerledes. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Det er mye bedre å ha hår i suppa enn suppe i håret. Synes usaklige 0 Siter
Olav Femte Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Skrevet 4. januar 2012 Det er mye bedre å ha hår i suppa enn suppe i håret. Synes usaklige Er det ? 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Den første lobotobi skjedde i 1936. Den siste skjedde i NORGE i 1974. hmmmm Jeg synes de fremdeles lobotomerer psykisk syke, men kjemisk da.. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Skrevet 4. januar 2012 Jeg synes de fremdeles lobotomerer psykisk syke, men kjemisk da.. Kan være enig der.. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Kan være enig der.. Hva synes dere vi skal gjøre med psykisk syke da? Jeg er glad det finnes både medisiner og terapi jeg da. Dette gjelder både for fysisk og psykiske lidelser. Jeg er også glad for at verden går framover og ikke bakover. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Skrevet 4. januar 2012 Hva synes dere vi skal gjøre med psykisk syke da? Jeg er glad det finnes både medisiner og terapi jeg da. Dette gjelder både for fysisk og psykiske lidelser. Jeg er også glad for at verden går framover og ikke bakover. Så, du mener jeg sprø - ikke sant ? 0 Siter
Gjest winda Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Så, du mener jeg sprø - ikke sant ? Det har jeg da virkelig aldri skrevet? Hvor fant du det? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Skrevet 4. januar 2012 Det har jeg da virkelig aldri skrevet? Hvor fant du det? Inderekte sa du det - ikke sant ? 0 Siter
Gjest winda Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Inderekte sa du det - ikke sant ? Nei, nå tror jeg du innbiller deg ting. Jeg må da vel få synes at det er bra at verden går framover? Det er mine meninger jeg skriver, og jeg holder meg til saken vi diskuterer. Dette har ingenting med deg å gjøre. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Hva synes dere vi skal gjøre med psykisk syke da? Jeg er glad det finnes både medisiner og terapi jeg da. Dette gjelder både for fysisk og psykiske lidelser. Jeg er også glad for at verden går framover og ikke bakover. Jeg synes de bør legges mer vekt på samarbeid mellom flere behandlere som har forskjellig utdannelse og kunnskap, blir man sittende med en psykiater som hovedansvaret for deg blir utfallet nesten alltid medisiner, og det er litt annerledes om man kommer til en dyktig psykolog. Man burde få tilpasset et helhetlig behandlingstilbud som gir både mulighet for aktiviteter og samtaler. Noen psykisk syk har et veldig behov for å bli sett og hørt, spesielt hvis man er veldig redd og trenger trøst. Jeg har møtt noen fantastisk mennesker i psykiatrien som har gitt meg enormt mye og greid å få meg på "andre tanker". Det har vel med personlig egnethet eller god opplæring i kommunikasjon, men de vokser ikke på trær. Jeg har også vært borti det totalt motsatte, sneversynte mennesker som aldri skulle vært i systemet. Jeg får bare håpe på at jeg en dag får skifte til en lege som våger å være med meg på en reise i min psykotiske verden. Og som tar seg tid til å opparbeide nok kunnskap om min lidelse, så vi begge kan få tillit til hverandre. men dette blir vel bare med drømmen.... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Skrevet 4. januar 2012 Nei, nå tror jeg du innbiller deg ting. Jeg må da vel få synes at det er bra at verden går framover? Det er mine meninger jeg skriver, og jeg holder meg til saken vi diskuterer. Dette har ingenting med deg å gjøre. winda - husker tråden ? 0 Siter
Gjest Mr. Remlow Skrevet 4. januar 2012 Skrevet 4. januar 2012 Det er bedre å være "forflata" enn å være suicidal. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Skrevet 4. januar 2012 Det er bedre å være "forflata" enn å være suicidal. Mulig det... 0 Siter
tuppada Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 I mitt hodet, er det veeeldig bra at jeg er blitt flatere i følelsene mine...var utrolig slitsomt med alle tankene jeg bekymringene som jeg hadde:) SÅ jeg er veldig fornøyd av at jeg ikke sitter å sipper en time, og suuuper glad en annen time.. For det er slitsomt det.. Thanks for the lykkepills as 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.