Gå til innhold

Hår i suppa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel "hår i suppa" - når jeg skal si noe.

Ja ja - Vi får begyne:

Er det noen som er egentlige lykklige her ? Dere som går på ssri/snri. Forflata er vel det riktigere oret -ikke sant ?

Kjenner flere som har blitt helt foranda...ingenting bryr dem mer...

Skrevet

Den første lobotobi skjedde i 1936. Den siste skjedde i NORGE i 1974.

hmmmm

Skrevet

Ja blir forflatet, ihvertfall ble jeg det men noen synes det er bedre å bli forflatet enn å gå inn i en depresjon. Og klart, sånne symptomer kan merkes på endret tankemønster på de som tar disse pillene og dermed kan de virke annerledes.

Skrevet

Det er mye bedre å ha hår i suppa enn suppe i håret.

Synes usaklige

Skrevet

Det er mye bedre å ha hår i suppa enn suppe i håret.

Synes usaklige

Er det ?

Skrevet

Den første lobotobi skjedde i 1936. Den siste skjedde i NORGE i 1974.

hmmmm

Jeg synes de fremdeles lobotomerer psykisk syke, men kjemisk da..

Skrevet

Jeg synes de fremdeles lobotomerer psykisk syke, men kjemisk da..

Kan være enig der..

Skrevet

Kan være enig der..

Hva synes dere vi skal gjøre med psykisk syke da? Jeg er glad det finnes både medisiner og terapi jeg da. Dette gjelder både for fysisk og psykiske lidelser. Jeg er også glad for at verden går framover og ikke bakover.

Skrevet

Hva synes dere vi skal gjøre med psykisk syke da? Jeg er glad det finnes både medisiner og terapi jeg da. Dette gjelder både for fysisk og psykiske lidelser. Jeg er også glad for at verden går framover og ikke bakover.

Så, du mener jeg sprø - ikke sant ?

Skrevet

Så, du mener jeg sprø - ikke sant ?

Det har jeg da virkelig aldri skrevet? Hvor fant du det?

Skrevet

Det har jeg da virkelig aldri skrevet? Hvor fant du det?

Inderekte sa du det - ikke sant ?

Skrevet

Inderekte sa du det - ikke sant ?

Nei, nå tror jeg du innbiller deg ting. Jeg må da vel få synes at det er bra at verden går framover? Det er mine meninger jeg skriver, og jeg holder meg til saken vi diskuterer. Dette har ingenting med deg å gjøre.

Skrevet

Jeg synes de bør legges mer vekt på samarbeid mellom flere behandlere som har forskjellig utdannelse og kunnskap, blir man sittende med en psykiater som hovedansvaret for deg blir utfallet nesten alltid medisiner, og det er litt annerledes om man kommer til en dyktig psykolog. Man burde få tilpasset et helhetlig behandlingstilbud som gir både mulighet for aktiviteter og samtaler. Noen psykisk syk har et veldig behov for å bli sett og hørt, spesielt hvis man er veldig redd og trenger trøst.

Jeg har møtt noen fantastisk mennesker i psykiatrien som har gitt meg enormt mye og greid å få meg på "andre tanker". Det har vel med personlig egnethet eller god opplæring i kommunikasjon, men de vokser ikke på trær. Jeg har også vært borti det totalt motsatte, sneversynte mennesker som aldri skulle vært i systemet.

Jeg får bare håpe på at jeg en dag får skifte til en lege som våger å være med meg på en reise i min psykotiske verden. Og som tar seg tid til å opparbeide nok kunnskap om min lidelse, så vi begge kan få tillit til hverandre. men dette blir vel bare med drømmen....

Skrevet

Nei, nå tror jeg du innbiller deg ting. Jeg må da vel få synes at det er bra at verden går framover? Det er mine meninger jeg skriver, og jeg holder meg til saken vi diskuterer. Dette har ingenting med deg å gjøre.

winda - husker tråden ?

Gjest Mr. Remlow
Skrevet

Det er bedre å være "forflata" enn å være suicidal.

Skrevet

Det er bedre å være "forflata" enn å være suicidal.

Mulig det...

Skrevet

I mitt hodet, er det veeeldig bra at jeg er blitt flatere i følelsene mine...var utrolig slitsomt med alle tankene jeg bekymringene som jeg hadde:) SÅ jeg er veldig fornøyd av at jeg ikke sitter å sipper en time, og suuuper glad en annen time.. For det er slitsomt det.. Thanks for the lykkepills as :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...