Gjest hvordan gjør man dette? Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Jeg er langt ifra frisk for tiden og tåler lite stress. Har for lenge siden lovet ut å synge og spille på et sted idag. Det er jeg nødt til å gjennomføre, jeg kjenner ingen annen som kan overta akkurat nå. Hvordan gjør man dette når man er syk? Jeg er paranoid når det gjelder mennesker. Ser for meg en haug med mennesker som stirrer på meg og er sinte og går mot meg. Hvordan greie å "klistre" på seg et smil i en sånn situasjon? 0 Siter
rose23 Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Hoppe i det...? Etterpå vil du føle deg mye bedre tror jeg. Har selv bitt tennene sammen og opptredd i store folkemengder. Det ble akkurat som jeg var en skuespiller som kledde på meg en smilendes og utadvent rolle... 0 Siter
Gjest hvordan gjør man dette? Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Hoppe i det...? Etterpå vil du føle deg mye bedre tror jeg. Har selv bitt tennene sammen og opptredd i store folkemengder. Det ble akkurat som jeg var en skuespiller som kledde på meg en smilendes og utadvent rolle... Ja, jeg hoppet i det og jeg greide å gjennomføre bra, tror jeg ihvertfall. Jeg sitter her nå og tror alle har sett gjennom meg og at de snakker om meg. De er en verden og jeg er en annen. Må visst venne meg til at jeg må leve på denne måten. Det er veldig ubehagelig og jeg har mye angst, men jeg overlever nok. Det er kanskje det viktigst tross alt? Det må da gå an å være tøff og tåle litt psykisk ubehag? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.