Gå til innhold

"opptre" når man er i dårlig form?

Anbefalte innlegg

Gjest hvordan gjør man dette?
Skrevet

Jeg er langt ifra frisk for tiden og tåler lite stress. Har for lenge siden lovet ut å synge og spille på et sted idag. Det er jeg nødt til å gjennomføre, jeg kjenner ingen annen som kan overta akkurat nå.

Hvordan gjør man dette når man er syk? Jeg er paranoid når det gjelder mennesker. Ser for meg en haug med mennesker som stirrer på meg og er sinte og går mot meg. Hvordan greie å "klistre" på seg et smil i en sånn situasjon?

Skrevet

Hoppe i det...? Etterpå vil du føle deg mye bedre tror jeg. Har selv bitt tennene sammen og opptredd i store folkemengder. Det ble akkurat som jeg var en skuespiller som kledde på meg en smilendes og utadvent rolle...

Gjest hvordan gjør man dette?
Skrevet

Hoppe i det...? Etterpå vil du føle deg mye bedre tror jeg. Har selv bitt tennene sammen og opptredd i store folkemengder. Det ble akkurat som jeg var en skuespiller som kledde på meg en smilendes og utadvent rolle...

Ja, jeg hoppet i det og jeg greide å gjennomføre bra, tror jeg ihvertfall.

Jeg sitter her nå og tror alle har sett gjennom meg og at de snakker om meg. De er en verden og jeg er en annen.

Må visst venne meg til at jeg må leve på denne måten. Det er veldig ubehagelig og jeg har mye angst, men jeg overlever nok. Det er kanskje det viktigst tross alt? Det må da gå an å være tøff og tåle litt psykisk ubehag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...