Olav Femte Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Hva gjør jeg - når jeg ikke får utengiftene til å strekke til ? Noen tips ? Har prøvd, men det gikk ikke bra. 0 Siter
rose23 Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Lag et budsjett over hva du kan spare inn og hold det, eller øk inntektene. Enkelt og greit! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Om du ikke får utgiftene til å strekke til, får du sette overskuddet inn på sparekonto. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Skrevet 5. januar 2012 Lag et budsjett over hva du kan spare inn og hold det, eller øk inntektene. Enkelt og greit! Ironi - det var ironi. Du som er så oppgående, skjønte den. PS: rose23 - liker deg og dine innlegg... Ha en fin kveld ! 0 Siter
rose23 Skrevet 5. januar 2012 Skrevet 5. januar 2012 Betyr det at du er tjukk av peng? Det er jeg. Tihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.