Gå til innhold

Bjørnekjøttdeig - hvordan bruke den best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mammantil3

20

• nitty-gritty

12

• Sør

2

• Mrs. Wallace

1

Mest aktive i denne tråden

Oj jeg har da aldri hørt om bjørnekjøttdeig heller jeg??!!

Ikke jeg heller, før gubben kom hjem med det. Vet at man innimellom kan få kjøpt bjørnekjøtt her i traktene, da, men at noen har tatt seg tid til å kverne det opp har jeg ikke vært borti før.

Har ikke noe svar på spørsmålet ditt - men jeg lurer veldig på hvordan du i all verden har fått tak i bjørnekjøtt?

Hehe, på butikken! :-) Vi bor i trakter med bjørn, så det er ganske vanlig at man kan få kjøpt bjørnekjøtt - på svensk side. Kjøttdeig av bjørn har jeg derimot aldri sett før.

Gjest sett det her

Har ikke noe svar på spørsmålet ditt - men jeg lurer veldig på hvordan du i all verden har fått tak i bjørnekjøtt?

Det er ikke lenge siden jeg så de solgte bjørnkjøptt på OBS på Jessheim. Jeg kjøpte ikke men...

Annonse

Mrs. Wallace

Ikke jeg heller, før gubben kom hjem med det. Vet at man innimellom kan få kjøpt bjørnekjøtt her i traktene, da, men at noen har tatt seg tid til å kverne det opp har jeg ikke vært borti før.

Er det noe godt tegn, da? Jeg tenker straks at det er litt mer ..eh, ymse, deler av bjørnen som kan gå i den kjøttdeigen.

Er det noe godt tegn, da? Jeg tenker straks at det er litt mer ..eh, ymse, deler av bjørnen som kan gå i den kjøttdeigen.

Tja, sikkert litt sånn, det er jo det med både elg og gris også, så jeg tipper det er litt mer av diverse i den kjøttdeigen. Tror allikevel ikke den er noe verre enn annet dyrekjøtt som blir kvernet.

nitty-gritty

Har aldri lagd pølser, og jeg tror ikke hverdagen er slik for tida at jeg har tid til å sette meg inn i det. Tipper vi går for en variant av gryte, det ser ut som man må ha relativt mye attåt den bjørnen for å dempe smaken.

Blir spennende! :-)

''Blir spennende! :-)''

La meg faa vite hvordan det gaar! :)

nitty-gritty

Hvorfor har du ikke norsk tastatur? Befinner du deg i utlandet?

''Befinner du deg i utlandet?''

Jepp, og vifta paa min norske laptop tok kvelden for en stund siden :( Hvis DOL-folket oensker aa se ø og å fra meg, saa maa de sponse ny! ;)

Annonse

På butikken! Så eksotisk :-)

Vel, jeg kunne jo slått ei plate og sagt at det var selvslakt, det hadde jo skapt litt furore. :-) Vi kan forøvrig også kjøpe slangekjøtt og krokodillekjøtt på butikken, uten at vi har gjort det enda.

:-)

Gjest Liza i London

''Befinner du deg i utlandet?''

Jepp, og vifta paa min norske laptop tok kvelden for en stund siden :( Hvis DOL-folket oensker aa se ø og å fra meg, saa maa de sponse ny! ;)

Eller du kan legge inn norsk tastatur på verktøylinjen og svitsje med ett tastetrykk mellom tastaturinstillingene. å=[ ø=; æ=@

Det er mye billigere :-)

nitty-gritty

Eller du kan legge inn norsk tastatur på verktøylinjen og svitsje med ett tastetrykk mellom tastaturinstillingene. å=[ ø=; æ=@

Det er mye billigere :-)

Pfff! Jeg avventer og ser om DOL sender meg laptop foerst.

(Og jeg vet, men jeg er skikkelig lat... ;))

nitty-gritty

Absolutt den mest lønnsomme løsningen - hvis den virker :)

Er det klinisk du satser på?

Jeg haaper paa det, men som du vet - det er ikke bare, bare. Spesielt naar man maa ta hensyn til barn og ikke kan flytte dit mulighetene er. Ligger godt an med karakterer saa langt, men det nytter ikke uten erfaringen.

Jeg ser ogsaa paa forensic.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...