Gå til innhold

The coontinuum consept

Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg ble så opprørt av å komme inn på denne siden:

http://www.annawahlgren.com/index.php/view/svenska/shn-for-aldre-barn

Jeg leste avisen om at hennes datter retter kritikk mot oppveksten hun har hatt, og som har innebefattet mishandling.

det av en såkalt ekspert på barn og oppdragelse.

Jeg var ikke klar over at man hadde en nordisk ferber-sadist.

Jeg kan ikke fordra at man la barn gråte seg i søvn.

Jeg skal skrive et innlegg til henne, men det bryr hun seg nok ikke om.

Mine barn sover med meg, jeg sover ikke så tungt da, men det er deilig å kunne se dem sove, av og til har de valgt egen seng, da sover jeg jo absolutt best :) Men sånn er det syns jeg å være løvemamma, man strekker seg lengre enn man tror man kan.

Etter jeg leste det Continum consept fikke jeg bekreftet at det jeg følte og gjorde var rett. Men dette er motsatsen til Ferber og den der Wahlgren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Porøst kobber

Ikke noen bra sak.

---

Får jeg være så frekk å spørre deg om noe helt på siden? Når man fremstiller kobber fra kobberoksid, vil kobberet flyte og slagget synke til bunnen i vann.

Er dette fordi kobberet er porøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vi prøvde alt

Derfor er jeg for at man skal kunne småbarn som har snudd døgnet sovemedisin. Mitt barn måtte gråte seg i søvn i flere døgn først var rådet. Det er ingenting jeg angrer mer på. Når vi så fikk Vallergan var problemet løst. Jeg blir derfor ganske forbanna når man mener at man pøser ut sovemedisin helt unødvendig. Søvn er viktig for liten og for stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor er jeg for at man skal kunne småbarn som har snudd døgnet sovemedisin. Mitt barn måtte gråte seg i søvn i flere døgn først var rådet. Det er ingenting jeg angrer mer på. Når vi så fikk Vallergan var problemet løst. Jeg blir derfor ganske forbanna når man mener at man pøser ut sovemedisin helt unødvendig. Søvn er viktig for liten og for stor.

Hei!

Ja søvn er viktig.

Godt dere fikk denne medisinen, jeg vet også litt hvordan det er å ikke ha barn som sover...

Nå har vi circadin, hjelper litt, i perioder, :)

Men pga av autisme kan ikke få vallergan, men tror bra i noen tilfeller, ja, bedre enn bare gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...