Madelenemie Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hei! jeg ble så opprørt av å komme inn på denne siden: http://www.annawahlgren.com/index.php/view/svenska/shn-for-aldre-barn Jeg leste avisen om at hennes datter retter kritikk mot oppveksten hun har hatt, og som har innebefattet mishandling. det av en såkalt ekspert på barn og oppdragelse. Jeg var ikke klar over at man hadde en nordisk ferber-sadist. Jeg kan ikke fordra at man la barn gråte seg i søvn. Jeg skal skrive et innlegg til henne, men det bryr hun seg nok ikke om. Mine barn sover med meg, jeg sover ikke så tungt da, men det er deilig å kunne se dem sove, av og til har de valgt egen seng, da sover jeg jo absolutt best Men sånn er det syns jeg å være løvemamma, man strekker seg lengre enn man tror man kan. Etter jeg leste det Continum consept fikke jeg bekreftet at det jeg følte og gjorde var rett. Men dette er motsatsen til Ferber og den der Wahlgren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Porøst kobber Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ikke noen bra sak. --- Får jeg være så frekk å spørre deg om noe helt på siden? Når man fremstiller kobber fra kobberoksid, vil kobberet flyte og slagget synke til bunnen i vann. Er dette fordi kobberet er porøst? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vi prøvde alt Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Derfor er jeg for at man skal kunne småbarn som har snudd døgnet sovemedisin. Mitt barn måtte gråte seg i søvn i flere døgn først var rådet. Det er ingenting jeg angrer mer på. Når vi så fikk Vallergan var problemet løst. Jeg blir derfor ganske forbanna når man mener at man pøser ut sovemedisin helt unødvendig. Søvn er viktig for liten og for stor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Derfor er jeg for at man skal kunne småbarn som har snudd døgnet sovemedisin. Mitt barn måtte gråte seg i søvn i flere døgn først var rådet. Det er ingenting jeg angrer mer på. Når vi så fikk Vallergan var problemet løst. Jeg blir derfor ganske forbanna når man mener at man pøser ut sovemedisin helt unødvendig. Søvn er viktig for liten og for stor. Hei! Ja søvn er viktig. Godt dere fikk denne medisinen, jeg vet også litt hvordan det er å ikke ha barn som sover... Nå har vi circadin, hjelper litt, i perioder, Men pga av autisme kan ikke få vallergan, men tror bra i noen tilfeller, ja, bedre enn bare gråte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.